Kan Rodalon gøre det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
7 svar
2 synes godt om
5. maj 2013

MorDk

Jeg har altså brug for lidt hjælp her...

Min søn har tisset en KÆMPE "sø" i sofaen og jeg har prøvet at "suge" og duppe det rent. Vasket lidt med vand/sæbe... men sys stadig det lugter. Kan Rodalon gøre det? Og hvordan gør jeg bedst? Det er jo trængt ned i sofahynden... og tænker... den sofa bliver da ikke så lækker i længden...

Nogle gode råd???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

esioul

MorDk skriver:

Min søn har tisset en KÆMPE "sø" i sofaen og jeg har prøvet at "suge" og duppe det rent. Vasket lidt med vand/sæbe... men sys stadig det lugter. Kan Rodalon gøre det? Og hvordan gør jeg bedst? Det er jo trængt ned i sofahynden... og tænker... den sofa bliver da ikke så lækker i længden...

Nogle gode råd???

den er svær. Jeg er faktisk ikke sikker på om rodalon kan blege.

Men jeg tror helt sikkert det vil tage tis lugten, vi brugte det da vores hund tissede inde som hvalp.

Anmeld

5. maj 2013

L&V

MorDk skriver:

Nogle gode råd???

Vanish ellers ka man få sådan en rense maskine ting.. Det har vi gjord da laura brækkede sig og der er intet at se eller lugte mere

Anmeld

5. maj 2013

MorDk

Månsson skriver:

Vanish ellers ka man få sådan en rense maskine ting.. Det har vi gjord da laura brækkede sig og der er intet at se eller lugte mere

Ok men er sådan en ikke dyr???

Anmeld

5. maj 2013

L&V

MorDk skriver:

Ka ik huske hva vi gav men jo det koster da lidt.. men prøv med vanish til at starte på

Anmeld

5. maj 2013

FruK

MorDk skriver:

Du kan leje en i en tæppeforretning - det er ikke så vildt dyrt.

Anmeld

5. maj 2013

Diana2013

MorDk skriver:

Nogle gode råd???

Vi brugte rodalon når hunden havde lagt en tår og det fjernede lugten og gik ikke ud over farve osv

Anmeld

6. maj 2013

MorDk

Så har jeg fået købt Rodalon og håber sgu det hjælper!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.