invitation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
6 svar
4 synes godt om
5. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej alle

da far og soen har foedselsdag naesten sammen dag, har jeg arrangeret en fest for dem begge paa samme dag. Min soen bliver 1 aar og min mand 36. Manden ved at der vil vaere fest, men det er en overraskelse hvor, hvad vi skal lave, hvad vi skal spise og alt andet

Jeg er ikke saa god til at skrive invitation, men har proevet. Haaber at i vil hjaelpe med, hvad i syntes der skal rettes eller noget mere i syntes skal med.

(tiderne vil nok undre jer, men jeg bor i udlandet, og der plejer de at spise ved 21-22 tiden stor middag)

Kaere ________________

Tiden er kommet til at fejre, mine to maend i mit liv. Jeg har derfor arrangeret en fest, som at jeg haaber i vil deltage i. Det vil blive holdt paa ********* d. 19 oktober 2013.

Kl. 17 vil vi begynde med at hylde lille ****, med sjove boerneaktiviteter, laekre boernedrinks og snacks. Kl. 21 tager Junior hjem med hans bedsteforaeldre og saa begynder voksenfesten. Der vil blive severet tre-retters mad, flotte cocktail og der vil komme et professionel dansepar, for at bryde isen paa dansegulvet.

S.U d. 1 oktober tlf *******

Venlig Hilsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

Cbank

Jeg syntes det lyder kanont 

En super ide du har fået dig.

Anmeld

5. maj 2013

Anonym trådstarter

Cbank skriver:

Jeg syntes det lyder kanont 

En super ide du har fået dig.

ja har ogsaa brugt lang tid paa at planlaegge - det bliver super.

der kommer baade klovn, ansigtsmaling til boernefesten ...

Anmeld

5. maj 2013

Junibæbs2013

Hejsa

Sikke en god idé!

Rent sprogligt / grammatisk er der lige et par småting. Jeg går ud fra, at du gerne vil høre forslag til rettelser? 

Kaere ________________

Tiden er kommet til at fejre, (slet komma) mine (forslag: de) to maend i mit liv. Jeg har derfor arrangeret en fest (Forslag: Jeg vil derfor gerne invitere til fest), som at (slet at) jeg haaber i (stort I) vil deltage i. Det (Festen) vil blive holdt paa ********* d. 19 oktober 2013.

Kl. 17 vil vi begynde med at hylde lille ****, (slet komma) med sjove boerneaktiviteter, laekre boernedrinks og snacks. (Linjeskifte) Kl. 21 tager Junior hjem med hans (sine) bedsteforaeldre og saa begynder voksenfesten. Der vil blive severet tre-retters mad, flotte cocktail (cocktails) og der vil komme et professionel dansepar, (slet komma) for at bryde isen paa dansegulvet.

Venlig Hilsen (hilsen med lille h)

Jeg håber, du kan bruge mine forslag. Jeg synes, det er lidt sent, at voksenfesten først starter kl. 21, men det er jo en smags sag 

Rigtig god fest!

Anmeld

5. maj 2013

FruK

Lyder som en god fest!  

Hvis jeg fik invitationen ville jeg nok være lidt i tvivl om, om mine børn var inviteret og om de i så fald også skulle hjem kl 21, eller det er frivilligt... Det ville jeg nok præcisere.

Anmeld

5. maj 2013

Anonym trådstarter

Junibæbs2013 skriver:

Hejsa

Sikke en god idé!

Rent sprogligt / grammatisk er der lige et par småting. Jeg går ud fra, at du gerne vil høre forslag til rettelser? 

Kaere ________________

Tiden er kommet til at fejre, (slet komma) mine (forslag: de) to maend i mit liv. Jeg har derfor arrangeret en fest (Forslag: Jeg vil derfor gerne invitere til fest), som at (slet at) jeg haaber i (stort I) vil deltage i. Det (Festen) vil blive holdt paa ********* d. 19 oktober 2013.

Kl. 17 vil vi begynde med at hylde lille ****, (slet komma) med sjove boerneaktiviteter, laekre boernedrinks og snacks. (Linjeskifte) Kl. 21 tager Junior hjem med hans (sine) bedsteforaeldre og saa begynder voksenfesten. Der vil blive severet tre-retters mad, flotte cocktail (cocktails) og der vil komme et professionel dansepar, (slet komma) for at bryde isen paa dansegulvet.

Venlig Hilsen (hilsen med lille h)

Jeg håber, du kan bruge mine forslag. Jeg synes, det er lidt sent, at voksenfesten først starter kl. 21, men det er jo en smags sag 

Rigtig god fest!

aarh ja, det der grammatik er ikke lige mig... men TUSSSSIND tak fordi du hjalp mig! du er da bare fantastisk soed!

Anmeld

5. maj 2013

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Lyder som en god fest!  

Hvis jeg fik invitationen ville jeg nok være lidt i tvivl om, om mine børn var inviteret og om de i så fald også skulle hjem kl 21, eller det er frivilligt... Det ville jeg nok præcisere.

ja det er egentlig nok en god ide og skrive det... takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.