Hej alle
da far og soen har foedselsdag naesten sammen dag, har jeg arrangeret en fest for dem begge paa samme dag. Min soen bliver 1 aar og min mand 36. Manden ved at der vil vaere fest, men det er en overraskelse hvor, hvad vi skal lave, hvad vi skal spise og alt andet 
Jeg er ikke saa god til at skrive invitation, men har proevet. Haaber at i vil hjaelpe med, hvad i syntes der skal rettes eller noget mere i syntes skal med.
(tiderne vil nok undre jer, men jeg bor i udlandet, og der plejer de at spise ved 21-22 tiden stor middag)
Kaere ________________
Tiden er kommet til at fejre, mine to maend i mit liv. Jeg har derfor arrangeret en fest, som at jeg haaber i vil deltage i. Det vil blive holdt paa ********* d. 19 oktober 2013.
Kl. 17 vil vi begynde med at hylde lille ****, med sjove boerneaktiviteter, laekre boernedrinks og snacks. Kl. 21 tager Junior hjem med hans bedsteforaeldre og saa begynder voksenfesten. Der vil blive severet tre-retters mad, flotte cocktail og der vil komme et professionel dansepar, for at bryde isen paa dansegulvet.
S.U d. 1 oktober tlf *******
Venlig Hilsen
Anmeld