Stå af i roskilde, og graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
7 svar
10 synes godt om
5. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej

Det er så længe siden jeg sidst var gravid at jeg dårligt kan huske hvilke symptomer jeg havde.. Men kan ihvertfald huske jeg fik symptomer meget tidligt..

Sagen er den at jeg havde ubeskyttede sex sidste weekend(fre+lør+søn), men hvor han ikke kom i mig.. Er sandsynligheden for graviditet så ikke forsvindende lille?

Jeg har nemlig ikke rigtigt tænkt videre over det.. Men i går og i dag har jeg simpelthen haft så meget kvalme, og sure opstød/halsbrand at det slet ikke er til at holde ud.. Plus at jeg har utrolig meget udflåd som lige op til menstruation(men der er en uge til jeg skal have det endnu)..

Jeg burde ikke være bekymret vel? (Som i næsten kan regne ud er det ikke planlagt, og eftersom min kæreste slog op med mig om søndagen så er det heller ikke videre ønsket lige nu )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

Hej

Det er så længe siden jeg sidst var gravid at jeg dårligt kan huske hvilke symptomer jeg havde.. Men kan ihvertfald huske jeg fik symptomer meget tidligt..

Sagen er den at jeg havde ubeskyttede sex sidste weekend(fre+lør+søn), men hvor han ikke kom i mig.. Er sandsynligheden for graviditet så ikke forsvindende lille?

Jeg har nemlig ikke rigtigt tænkt videre over det.. Men i går og i dag har jeg simpelthen haft så meget kvalme, og sure opstød/halsbrand at det slet ikke er til at holde ud.. Plus at jeg har utrolig meget udflåd som lige op til menstruation(men der er en uge til jeg skal have det endnu)..

Jeg burde ikke være bekymret vel? (Som i næsten kan regne ud er det ikke planlagt, og eftersom min kæreste slog op med mig om søndagen så er det heller ikke videre ønsket lige nu )

Undskyld men ser tit de indlæg og nu skriver jeg det lige ud! Ønskrr man ikk børn så bruger man samte KONDOM ELLER SELV BESKYLLSE! 

Anmeld

5. maj 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hej

Hvis du havde sex sidste weekend, og du skal have din mens om en uge, så passer det jo måske meget godt med, at du har haft sex midt i din frugtbare periode. 14 dage før forventet mens, hvis du har en regelmæssig cyklus.

Så vil da mene, at muligheden for graviditet er der. Det er der jo altid ved ubeskyttet sex. 

At stå af i Roskilde, er ikke en præventionsform! Men der er ikke andet for end, at vente og se om din mens dukker op.

For at du ikke er gravid, når du ikke ønsker det lige nu

Og så pas på dig selv

Anmeld

5. maj 2013

lycly

Man kan sagtens blive gravid af præ-sæd og hvis det oven i købet har været lige i din ægløsning så er der en sandsynlighed for at du er gravid.

Anmeld

5. maj 2013

Tulle28

Jeg blev gravid på den måde, så hvis det er faldet sammen med ægløsning, ja så kan det sagtens være at du er gravid

Anmeld

8. maj 2013

Anonym trådstarter

Ja, jeg er så gravid

Anmeld

8. maj 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Ja, jeg er så gravid

Okay,, hvad gør du så ?

Anmeld

9. maj 2013

mor88

Anonym skriver:

Ja, jeg er så gravid

Det skal nok gå det hele  En baby er ikke enden på livet, snarere begyndelsen på et bedre og mere meningsfyldt liv 

Min datter var heller ikke planlagt, men jeg vil ikke bytte hende for noooget i verden 

Til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.