Andre bebser der hverken ruller eller kravler???? plus lidt om mor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. marts 2008

Hyner

Emma er og "bliver" da bare en fladfisk..... Øv altså, hvor kan man da hurtigt komme til at føle at man har en DOVEN unge......(altid noget hun ikke vejer 7kg for meget,som mor)
Jeg synes selv jeg aktivere/øver med hende i at rulle, meeen det fiser su ette ind!!! Nogen med at par rulletricks??? Vi tager imod med kyshånd!!
Og så lige lidt om mig...
Jeg er kommet på listen over ledige arbejdssøgende i går... Ikke fordi det er noget jeg er særlig stolt af. Men jeg skal jo afsted til scanning med qvasi-ryggen i dag, og så håber jeg da på svar lige efter påske.... Og indtil da er det bare at søge de forpulede 4jobs om ugen og håbe på jeg ikke kommer langpokkerivold som maler.... Jeg kan nemlig ikke halvdelen af opgaverne som det indebærer i faget...
Øv alstå, og så i min alder...???? Hva, det kunne da være man skulle begynde at spare op til pension nu alligevel, og ikke om 5 år????

Mange tanker og krams, fra en lidt tilbagetrukket Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2008

Joan ( Smallie )

Knægten her ruller og kravler heller ikke. Så bare rolig du er ikke den eneste :) fat mod det kommer.
Er ret sikker på det er fordi han er doven ellers er det fordi han er for tung. Ved ikke helt hvor meget han vejer men det er da over 10 kg efterhånden :$ Han er faktisk ikke rigtig glad for at ligge på maven overhovedet. Men måske når han kommer i dp det hjælper på det.

Hilsen Joan

Anmeld

18. marts 2008

ivfmarie

Hejsa Hyner!
Jeg har altså også et dovent barn! Meget doven. Ikke én eneste gang har han formået - endsige forsøgt at vende sig fra ryg til mave - og fra mave til ryg er situationen den samme: STILSTAND!
Han virker heller ikke det mindste interesseret i at prøve at samle benene ind under sig for at komme i kravlestilling. Når han ligger på maven, hænger benene bare slapt efter ham.Hvis humøret er i top, og bølgerne går højt, kan han finde på at vippe lidt med fødderne når han ligger der.
Idag, dog, har han møffet sig en halv omgang rundt på maven ved at række ud efter ting han ikke kunne nå - så jeg øjner et svagt håb om at han ikke bliver liggende på det samme sted på gulvet resten af hans dage.
Jeg tager det nu med ophøjet ro... storesøster var også meget sen til at rulle og kravle omkring 9-10 måneder). Men gik ved et-års alderen, og det er vel meget normalt. I dag er der ingen problemer med det motoriske, og hun har nemt ved at tale, så hun har ikke mistet noget ved at komme sent ud af starthullerne!
Ro på Hyner, inden du får set dig om har du den bette til at kravler alle de steder hun ikke må! Så nyd at du ved hvor du har hende nu!

Knus fra Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.