Hejsa Hyner!
Jeg har altså også et dovent barn! Meget doven. Ikke én eneste gang har han formået - endsige forsøgt at vende sig fra ryg til mave - og fra mave til ryg er situationen den samme: STILSTAND!
Han virker heller ikke det mindste interesseret i at prøve at samle benene ind under sig for at komme i kravlestilling. Når han ligger på maven, hænger benene bare slapt efter ham.Hvis humøret er i top, og bølgerne går højt, kan han finde på at vippe lidt med fødderne når han ligger der.
Idag, dog, har han møffet sig en halv omgang rundt på maven ved at række ud efter ting han ikke kunne nå - så jeg øjner et svagt håb om at han ikke bliver liggende på det samme sted på gulvet resten af hans dage.
Jeg tager det nu med ophøjet ro... storesøster var også meget sen til at rulle og kravle omkring 9-10 måneder). Men gik ved et-års alderen, og det er vel meget normalt. I dag er der ingen problemer med det motoriske, og hun har nemt ved at tale, så hun har ikke mistet noget ved at komme sent ud af starthullerne!
Ro på Hyner, inden du får set dig om har du den bette til at kravler alle de steder hun ikke må! Så nyd at du ved hvor du har hende nu!
Knus fra Marie
Anmeld