hej alle jer mødre og kommende mødre;-)(HJÆLP)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. juni 2009

twinsmama

jeg er ny her inde syntes det er så fedt med alle de råd og støtte i giver hinanden..

jeg er mor til 2 tvilling piger på 2 år og 6mdr

og er så gravid igen,, her er mit spørgsmål

jeg var til kønsscanning (2d-og 3d) vi startede ud med 2d og da sagde scanningsdamen at hun kunne se 3 hvide streger imellem benene så det var med 99,9% sikkerhed en pige,, (havde ellers en virkelig stærk fornemmelse af det var en dreng

så gik hun over i 3d og ligeså snart det var i 3d var både min mand og jeg sikker på vi så en tap og pung men hun sagde man ikke kunne stole på 3d billeder da jeg kun var 16+2

og ligepludselig bliver hun usikker og siger jamen i virkeligheden burde jeg slet ikke kønsscanne dig fordi du ikke er fulde 17-18 uger

så sidder man og har givet 1400 kr og et 99,9% sikkert svar og alligevel ikke,, skal vi tro på 2d scanningen eller 3d,, er der nogen af jer der har været i lign situation

Ps. har prøvet at sætte billederne her ind men ku ikke ville ikke godkende mine billeder

håber i kan give lidt af jeres erfarring til en der er fortvivlet og 1400 kr fattigere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2009

H+S Skjolgborg.

JA lidt har jeg prøve det....

Men til MD blev vi lidt mere sikker og fik lave en 2d-3d og 4d da jeg var i uge 28= 27+3 mener jeg af jeg ca var..
Jeg gav så kun 800 kr da der var godt gang i min lille datter og fik kun en video med hjem på 30 min og ingen billeder..

Og der var ingen trivl....

Jeg ville spøre igen til MD scanningen...Der er jo ikke langtid til...

Mvh Henriette 14+5 som tro jeg veter en pige igen...

Anmeld

1. juli 2009

Cris

Det var sq ærgeligt!!!

Man anbefaler at tage 3D efter uge 25 til uge 30, så kan man se ansigtet tydeligt og også resten af kroppen. De er stor nok til at kunne ses, men ikke så stor at de fylder for meget i din mave.

Anmeld

1. juli 2009

Tynen

Det synes jeg ærlig talt ikke er fair!
Man køber jo en kønsscanning for at blive bekræftet i hvad køn der er - Ikke for at skulle gå hjem og være i tvivl.
Synes sgu det er super ringe service.
Lidt en skam du ikke kunne smide billeder herind.
Fik I billeder i både 2- og 3D så I har mulighed for at sammenligne de to?

Hvor blev du scannet henne? (Altså klinik   ) 
Og vidste de godt hvor langt du var henne?

Enten ville jeg ringe og forklare min undren og håbe på at de ville give en ekstra scanning eller også kan du evt. vente på MD-scanningen, som en anden skriver, og så håbe på at en venlig scanningsdame vil oplyse kønnet.
Synes virkelig 1400kr. er mange penge for så fesent et svar - Øv!
Har selv kun haft gode oplevelser med 3D-scanninger på privatklinik.

Anmeld

1. juli 2009

Henriette72

Jeg synes at det er for dårligt at de tager dig ind og skanner dig i 16+2 (hvis de altså ved det?) når hun siger de ikk kan se noget før 17-18 uge. Jeg ville helt sikkert også ringe og tale med dem og så håbe på en xtra skanning

Anmeld

1. juli 2009

twinsmama

hej piger har prøvet at sætte billederne her ind men ved ikke hvorfor de ikke kan ses,, jeg fik billeder både i 2d og 3d så vi kunne sammenligne det, derfor vi er så meget i tvivl fordi på 2d kan man ikke se så meget, end mørk skygge og lige nogen lyse skikkelser imellem benene på den lille og på 3d både på dvd og billeder er der ikke på noget tidspunkt man kan se det et pige køn tværtimod

man ser en lille tap og pung så vi er total fortvivlet selvfølgelig bliver vi glade uanset køn men syntes det noget så ærgeligt at betale penge og komme ud total forvirret og fortvivlet først var det 99,9% en pige og så kunne man aldrig vide alligevel fordi jeg kun var 16 uger henne

jeg syntes man høre rigtig tit om folk der bliver scannet og får at vide med 99% sikkerhed at det er det ene eller andet køn og så er det, det modsatte der kommer ud til fødslen nogle af jer der har oplevet de har taget fejl??
nu er det nemlig lige før jeg slet ikke vil vide kønnet til md scanningen for tror næsten ikke på de scannings apparater mere det vigtigste er at vide at bebse er fin og sund

Anmeld

1. juli 2009

twinsmama

og glemte lige at sige at jeg havde fået ringet der ind de vil anbefale at jeg komme tilbage i uge 26 men mod betaling hmmm

dropper bare det 3d noget det nytter intet at betale så meget,, det eneste vi kan glæde os over er at vi har billeder og dvd af den lille der danser rundt der inde

Anmeld

1. juli 2009

Nanna1985

Sikke en rigtig træls situation i har været udsat for  Det er sgu ikk i orden!!

Ja jeg ville brokke mig helt vildt og det har du os gjort, men det hjalp åbenbart intet, siden du skal betale for en ny scanning!! SÅ FOR DÅRLIGT!!

Så må vi håbe at i kan se det til MD-scanningen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.