Sygemelding pga. SA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. maj 2013

Nenus

Hej derude.. 

Jeg står i den situation, at jeg skal til eksamen på VUC, da jeg er tilmeldt fjernundervisning, om 10 dage og frem, men gennemgik i går en SA. Så mit spørgsmål er nu:

Hvordan håndtere man en sygemelding? 

Hvordan bliver økonomien?

Som tingene er nu, kan jeg slet ikke overskue at skulle gøre det sidste af pensum færdigt, og overhovedet ikke de par eksamener jeg skal i gennem 

Oveni det, står vi og skal fraflytte vores lejlighed, da vi skal flytte i noget større pr. 1/6. Pengene bliver utroligt små, da vi kommer til at stå med to lejligheder på hånden på samme tid. - Så det er lidt vigtigt for os at økonomien kommer hurtigt på plads, sådan at vi kan betale begge parter.

Håber der er nogle derude der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

Krussedulle

Nenus skriver:

Hej derude.. 

Jeg står i den situation, at jeg skal til eksamen på VUC, da jeg er tilmeldt fjernundervisning, om 10 dage og frem, men gennemgik i går en SA. Så mit spørgsmål er nu:

Hvordan håndtere man en sygemelding? 

Hvordan bliver økonomien?

Som tingene er nu, kan jeg slet ikke overskue at skulle gøre det sidste af pensum færdigt, og overhovedet ikke de par eksamener jeg skal i gennem 

Oveni det, står vi og skal fraflytte vores lejlighed, da vi skal flytte i noget større pr. 1/6. Pengene bliver utroligt små, da vi kommer til at stå med to lejligheder på hånden på samme tid. - Så det er lidt vigtigt for os at økonomien kommer hurtigt på plads, sådan at vi kan betale begge parter.

Håber der er nogle derude der kan hjælpe

Hvis du får en læges ord (skriftligt) på at du ikke er i stand til at gå i skole pga omstændihederne, så kan du godt modtage su selvom du er sygemeldt!

Din studievejleder skal blot have den lægeerklæring, som bliver sendt til su-styrelsen..

Har selv været det igennem, og blev sygemeldt i 8 mdr med fuld su.!

Pøj pøj

Anmeld

5. maj 2013

Nenus

Krussedulle skriver:

Hvis du får en læges ord (skriftligt) på at du ikke er i stand til at gå i skole pga omstændihederne, så kan du godt modtage su selvom du er sygemeldt!

Din studievejleder skal blot have den lægeerklæring, som bliver sendt til su-styrelsen..

Har selv været det igennem, og blev sygemeldt i 8 mdr med fuld su.!

Pøj pøj

Okay, tak for svar!

Håber på at de vil gøre det samme i min situation, altså give fuld SU

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.