14+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2013

BigHope13

AnnL skriver:

Fin babymave

tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

tusind tak
begynder efterhånden også selv at se og tro jeg ser gravid ud, i stedet for tyk
og mig som havde frygtet jeg først fik en dunk på de sidste 5-10 uger af graviditeten hehe

Hehe, jaa der er ikke noget bedre end når man selv føler at man ser gravid ud OG får det at vide af andre  

Anmeld

6. maj 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Hehe, jaa der er ikke noget bedre end når man selv føler at man ser gravid ud OG får det at vide af andre  

ja det er så hyggeligt altså, men når så folk spørger om det er ved at være oppe over så bliver jeg lidt panisk haha

Anmeld

6. maj 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

ja det er så hyggeligt altså, men når så folk spørger om det er ved at være oppe over så bliver jeg lidt panisk haha

er der nogen der har spurgt dig om det?  

Anmeld

6. maj 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

er der nogen der har spurgt dig om det?  

ja men var virkelig også en flodhest den aften var ude at handle med kæresten og går bare sådan pr automatik og nusser maven lidt, så kom der en dame hen og sagde, nej hvor er du stor og fin, og lagde en hånd på maven der ikke længe igen Hva?
sagde bare aaa der går lidt endnu og gik hurtigt videre Haha

Anmeld

6. maj 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

ja men var virkelig også en flodhest den aften var ude at handle med kæresten og går bare sådan pr automatik og nusser maven lidt, så kom der en dame hen og sagde, nej hvor er du stor og fin, og lagde en hånd på maven der ikke længe igen Hva?
sagde bare aaa der går lidt endnu og gik hurtigt videre Haha

Hehe, hvor vildt  

Anmeld

6. maj 2013

Putomanen

BigHope13 skriver:

tusind tak for din dejlige kommentar, du har helt ret det føles mere og mere som en gravid mave, og den er bare meget mere fast i det og skvulper ikke rundt når den bliver nusset mere HAHA

Skvulper, ha ha. Det er sikkert svært at tænke på maven som gravid, hvis den skvulper, som i lidt for meget kage (det er generelt irriterende når maven skvulper rundt hele tiden, det kender jeg godt ).

Anmeld

6. maj 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

Skvulper, ha ha. Det er sikkert svært at tænke på maven som gravid, hvis den skvulper, som i lidt for meget kage (det er generelt irriterende når maven skvulper rundt hele tiden, det kender jeg godt ).

Haha ja meget det nu noget mere hyggeligt og baby mave aktig når den er blevet så fast
Tihi skvulp skvulp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.