Thumbs up!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
3 svar
8 synes godt om
5. maj 2013

Nenus

Hvor er der bare mange fantastisk kvinder herinde! 

- Vi gennemgik i går en SA i 11+6, og går derefter en hård tid imøde.

Men i kvinder herinde, hjælper godt nok os godt på vej til at komme i gennem det her! Alle de dejlige beskeder, krammer og egne beretninger i åbner jer med, gør virkelig at jeg får troen på, at vi nok skal komme på den anden side på en  god måde! 

I er virkelig dejlige - og ville ikke være foruden denne dejlige side, med alle jer skønne kvindfolk til at støtte op, trods det tabu det er..

Tak! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

MyLove E

Nenus skriver:

Men i kvinder herinde, hjælper godt nok os godt på vej til at komme i gennem det her! Alle de dejlige beskeder, krammer og egne beretninger i åbner jer med, gør virkelig at jeg får troen på, at vi nok skal komme på den anden side på en  god måde! 

I er virkelig dejlige - og ville ikke være foruden denne dejlige side, med alle jer skønne kvindfolk til at støtte op, trods det tabu det er..

Tak! 

Jeg kan kun give dig ret. Jeg kunne heller ikke undvære denne side.
Der er altid nogen som forstår en og kan komme med gode råd:-)

I LOVE BABY.DK

Anmeld

5. maj 2013

Muffin_girl

Nenus skriver:

Tak! 

Fantastisk !

Sender mine tanker til jer 

Anmeld

5. maj 2013

Nenus

AalborgPigen skriver:

Fantastisk !

Sender mine tanker til jer 

Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.