7+3 med hjerteblink

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.413 visninger
10 svar
11 synes godt om
5. maj 2013

Stivdie

Så er det vist også ved at være tiden, jeg begynder at dele lidt billeder!
Her er det første billede af vores lille peanut taget ved scanning i forbindelse med, at vi fik lavet vandrejournal! Den er 1,26 cm på billedet, så dårligt nok på størrelse med en vingummibamse endnu
Vi skal til NF på tirsdag og derefter fortæller vi familien og vennerne det - og så begynder jeg også at lægge mavebilleder op herinde
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

Millea

Fin peanut  Skal selv til samme scanning d. 17 (så er jeg i uge 7 eller 6+5) der bør man da kunne høre det lille hjerte?

Spændende med NF 

Anmeld

6. maj 2013

Miss Kat

Dejligt. Og held og lykke med NF. 

Anmeld

6. maj 2013

Stivdie

Millea skriver:

Fin peanut  Skal selv til samme scanning d. 17 (så er jeg i uge 7 eller 6+5) der bør man da kunne høre det lille hjerte?

Spændende med NF 

Jeg ved ikke om man kan høre hjertet der, for scanneren havde ingen højttalere Men du kan se hjertet blinke, og det er bare helt fantastisk!

Anmeld

6. maj 2013

Stivdie

Miss Kat skriver:

Dejligt. Og held og lykke med NF. 

Tusind tak Er SÅÅ spændt på at se hvor stor den lille peanut er blevet i morgen - den skulle vist være en hel lime nu

Anmeld

17. maj 2013

CroQuis

Hvor er den lille 

Hvor langt er du henne på billedet?

Anmeld

17. maj 2013

UnderStjernerne

Hvor er det en fin lille en du gemmer på  Held og lykke med NF 

Anmeld

17. maj 2013

B&J

Sikke et vidunderlig bille og et fantastisk minde stort tillykke med det lille hjerteblink og den lille spir der er i maven

Anmeld

17. maj 2013

Stivdie

CroQuis skriver:

Hvor er den lille 

Hvor langt er du henne på billedet?

Ja, det var helt ufatteligt at tænke på, at den lille dims bliver til en hel baby Jeg var 8+0 på billedet (iht. scanningen ved NF), så jeg synes det er rigtig sjovt at se, hvor meget der er sket på de 5 uger, der er mellem mine første to scanninger!

Anmeld

17. maj 2013

Stivdie

UnderStjernerne skriver:

Hvor er det en fin lille en du gemmer på  Held og lykke med NF 

Tusind tak!
NF gik heldigvis også rigtig godt, og den lille vingummi var blevet til et stort foster på 6,7 cm! Så nu går jeg rigtig og glæder mig til gennemscanning om 4,5 uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.