Hold op jeg er træt af angsten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
12 svar
12 synes godt om
5. maj 2013

ønskebørn74

Jeg får smerter i livmoderen og skeden når jeg går det mindste rundt..   Ligger så i timevis og tuder fordi jeg tror jeg mister dem.. Fuck det er hårdt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

Maja88

ønskebarn74 skriver:

Jeg får smerter i livmoderen og skeden når jeg går det mindste rundt..   Ligger så i timevis og tuder fordi jeg tror jeg mister dem.. Fuck det er hårdt.. 

De smerter hører for nogen med til at være gravid....

Fx mig.. første gang var der ingenting men er der denne gang

Anmeld

5. maj 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg håber så inderligt for jer, at alt er i den skønneste orden 

Anmeld

5. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

ønskebarn74 skriver:

Det jo meget normalt med de smerter og din livmoder arbejder jo nok dobbel så meget fordi du bærer på to. Men forstår dog udmærket godt. Men jeg har stadig de smerter engang imellem og jeg er halvvejs.

Anmeld

5. maj 2013

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

varme kram herfra.
er det i morgen du skal afsted til scanning igen??
tror du er så nervøs fordi du har oplevet at miste før, og kan sagtens følge din angst.
Jeg ved godt at det selvfølgelig ikke hjælper på dine fysiske smerter, men prøv om du kan finde alt det positive istedet, tænk på hvilke mirakler der ligger og vokser inde i din mave efter alle disse år

hvis noget skulle ske er der intet du kan gøre, men vi håber alle sammen for alt i verden at disse to små spire vokser sig store og stærke og bliver derinde til de engang er klar til at komme fuldbårende ud
hvil dig og slap af (ved jeg godt du skal i forhold til overstimuleringen) og så drøm dig ind i fremtiden og tænk på hvor fantastisk det hele er.
Kan allerede mærke du bliver en fantastisk mor fordi du bekymre dig

Anmeld

5. maj 2013

ønskebørn74

BigHope13 skriver:

varme kram herfra.
er det i morgen du skal afsted til scanning igen??
tror du er så nervøs fordi du har oplevet at miste før, og kan sagtens følge din angst.
Jeg ved godt at det selvfølgelig ikke hjælper på dine fysiske smerter, men prøv om du kan finde alt det positive istedet, tænk på hvilke mirakler der ligger og vokser inde i din mave efter alle disse år

hvis noget skulle ske er der intet du kan gøre, men vi håber alle sammen for alt i verden at disse to små spire vokser sig store og stærke og bliver derinde til de engang er klar til at komme fuldbårende ud
hvil dig og slap af (ved jeg godt du skal i forhold til overstimuleringen) og så drøm dig ind i fremtiden og tænk på hvor fantastisk det hele er.
Kan allerede mærke du bliver en fantastisk mor fordi du bekymre dig

Tak søde..  Det generer mig bare at der også kommer gele agtige klumper ud dernede.. Det var så Dan det føltes og så ud sidst det gik galt.. 

Anmeld

5. maj 2013

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

Tak søde..  Det generer mig bare at der også kommer gele agtige klumper ud dernede.. Det var så Dan det føltes og så ud sidst det gik galt.. 

jeg tror det bedste for dig er at være gravid med tvillinger så du kan komme ind til undersøgelser og kontrol scanninger lidt oftere end ved en graviditet med 1 barn.
håber det kan give dig lidt mere ro i sindet.
og så krydser jeg får at alt er som det skal være

Anmeld

5. maj 2013

Mink

ønskebarn74 skriver:

Kram herfra!  Håber de to mirakler bliver i hulen håber bare du snart kan overvinde lidt af din frygt og starte nyde graviditeten..  Stress er jo heller ikke godt for din krop 

Anmeld

5. maj 2013

ønskebørn74

BigHope13 skriver:

jeg tror det bedste for dig er at være gravid med tvillinger så du kan komme ind til undersøgelser og kontrol scanninger lidt oftere end ved en graviditet med 1 barn.
håber det kan give dig lidt mere ro i sindet.
og så krydser jeg får at alt er som det skal være

Tror du har ret... For shit hvor er det hårdt det her.. 

Ufatteligt at man inden for så kort tid allerede slesker de små pus så inderligt.... 

Anmeld

5. maj 2013

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

Tror du har ret... For shit hvor er det hårdt det her.. 

Ufatteligt at man inden for så kort tid allerede slesker de små pus så inderligt.... 

Ja det kan jeg også sagtens skrive under på, elsker bare den lille blyp mere og mere for hvert minut der går.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.