Bryllupstema - havde i et?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2013

CarinaSB

Lunae skriver:

Jeg skal giftes!! Og selvom at der stadig er et helt år til, er jeg begyndt at kigge lidt rundt!

Jeg er en plus-size pige, så kjolen må jeg ærligt indrømme at jeg frygter lidt! Stilmæssigt er jeg ikke til store marengskjoler! Jeg har faktisk forelsket mig lidt i vintagestilen og kjolerne fra 1920-1940. Er dog bange for at jeg får et brat opvågning og ligner en flodhest i de kjoler, som jeg finder smukke!

Nå men på baggrund af kjolestilen, har jeg/vi overvejet at hele brylluppet skal have vintagestilen. Jeg forestiller mig et pyntet bord primært i nuancer af hvid, elfenben, beige og champagne. Derudover tænker jeg genbrug! Opshine diverse glas fra syltede agurker, rødbeder og syltetøj samt en masse forskellige vaser i flere former og størrelser!

Havde i en rød tråd til jeres bryllup? Del gerne billeder af både bord og kjoler

Mine billeder er lidt forestillinger af hvordan jeg godt kunne tænke mig det

Vores røde tråd var farverne Hvid, rød og sort .. :) Smækker lige nogle billeder ind så du kan se det :)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

Hailiesmom11

Min mor er også stor eller plus size og hun havde en flot blonde lidt gammeldags kjole og det var super flot så det er bare med at lede efter den helt rigtige og så spørg konsulenterne de har jo forstand på hvordan de sidder de forskellige kjoler er selv stor og har selv forelsket mig i den type kjoler til når vi engang skal giftes

Anmeld

5. maj 2013

Lunae

Tauf skriver:

https://www.baby.dk/debat/211233pi1/bryllup/ville-i -koebe-brugt-brude-kjole.aspx
Den er her:-):-)

Mange tak for billede! Den er rigtig fin, men slet ikke det jeg søger, desværre

Anmeld

5. maj 2013

Lunae

CarinaSB skriver:

Vores røde tråd var farverne Hvid, rød og sort .. Smækker lige nogle billeder ind så du kan se det

Sikke fint! Hvad er det for noget med det der hjertetræ?

Anmeld

5. maj 2013

Lunae

Hailiesmom11 skriver:

Min mor er også stor eller plus size og hun havde en flot blonde lidt gammeldags kjole og det var super flot så det er bare med at lede efter den helt rigtige og så spørg konsulenterne de har jo forstand på hvordan de sidder de forskellige kjoler er selv stor og har selv forelsket mig i den type kjoler til når vi engang skal giftes

Har du mon et billede af din mor, som du må dele? Blir helt nysgerrig

Anmeld

5. maj 2013

ønskebørn74

Lunae skriver:

Jeg skal giftes!! Og selvom at der stadig er et helt år til, er jeg begyndt at kigge lidt rundt!

Jeg er en plus-size pige, så kjolen må jeg ærligt indrømme at jeg frygter lidt! Stilmæssigt er jeg ikke til store marengskjoler! Jeg har faktisk forelsket mig lidt i vintagestilen og kjolerne fra 1920-1940. Er dog bange for at jeg får et brat opvågning og ligner en flodhest i de kjoler, som jeg finder smukke!

Nå men på baggrund af kjolestilen, har jeg/vi overvejet at hele brylluppet skal have vintagestilen. Jeg forestiller mig et pyntet bord primært i nuancer af hvid, elfenben, beige og champagne. Derudover tænker jeg genbrug! Opshine diverse glas fra syltede agurker, rødbeder og syltetøj samt en masse forskellige vaser i flere former og størrelser!

Havde i en rød tråd til jeres bryllup? Del gerne billeder af både bord og kjoler

Vi valgte hvide og sarte blå farver.. Det var det eneste ønske min mand havde at det ikke blev lyserøde tøze farver.. Så i min buket og i bordekorationerne var der sarte blågrønne hortensia og så hvide roser i forskellig størrelse og ranunkler.. Så fiiiiint.. Og vi fandt et slips til ham i samme blå farve.. 

Anmeld

5. maj 2013

MyLove E

Lunae skriver:

Mange tak for billede! Den er rigtig fin, men slet ikke det jeg søger, desværre

Det er bare okay:-)

Anmeld

5. maj 2013

Muffin_girl

ønskebarn74 skriver:

Vi valgte hvide og sarte blå farver.. Det var det eneste ønske min mand havde at det ikke blev lyserøde tøze farver.. Så i min buket og i bordekorationerne var der sarte blågrønne hortensia og så hvide roser i forskellig størrelse og ranunkler.. Så fiiiiint.. Og vi fandt et slips til ham i samme blå farve.. 

Hvilken kjole havde du så på ?

Anmeld

5. maj 2013

Blirnokaldrigfru

Lunae skriver:

Er ikke gift og skal til mit første bryllup om 3 uger, så ved ikke meget om det - men tema lyder fedt!!

Anmeld

5. maj 2013

lisbethita

Lunae skriver:

Ihhh...det er også min stil. Jeg skal også giftes til næste år. Jeg ved ikke om jeg skal have et tema. Jeg skal have nogle farver, som går igen...men ellers ved jeg ikke. Jeg må da lige få lidt inspiration der kan jeg se :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.