Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nemesis skriver: eller surferwax tror jeg det hedder det vi har. til læber, næse osv..det er helt hvidt når det smøres på men er meget holdbart. til en helt krops creme der er jeg blank. Der plejer jeg at bruge p20 og la roche possay 50+
eller surferwax tror jeg det hedder det vi har. til læber, næse osv..det er helt hvidt når det smøres på men er meget holdbart. til en helt krops creme der er jeg blank. Der plejer jeg at bruge p20 og la roche possay 50+
Mussen2 skriver: Jeg søger en stift eller lignende med en kraftig solfaktor. Hvilken kan i anbefale?Gerne så vandfast og holdbar så mulig.Har hørt noget om skistift
Jeg søger en stift eller lignende med en kraftig solfaktor. Hvilken kan i anbefale?Gerne så vandfast og holdbar så mulig.Har hørt noget om skistift
Månsson skriver: Piz burn laver en stift som er super go.. Bruger den selv på læberne og ellers p20 på laura og mig
Piz burn laver en stift som er super go.. Bruger den selv på læberne og ellers p20 på laura og mig
Mussen2 skriver: Tak det kigger jeg på er det på apoteket man køber det?
Tak det kigger jeg på er det på apoteket man køber det?
2721 skriver: Derma har lavet en der er rigtig godBrugte den på mine operations ar.
Derma har lavet en der er rigtig godBrugte den på mine operations ar.
Mussen2 skriver: Det kunne jeg ikke lige finde ved at google. Tror du det hedder noget andet?
Det kunne jeg ikke lige finde ved at google. Tror du det hedder noget andet?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128