Veninder Hvidovre og omegn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
2 svar
2 synes godt om
4. maj 2013

siw84

Hej mit navn er Siw.
Jeg er en enlig mor på 29 år som søger nogle nye veninder da jeg har mistet en del i forbindelse med barn og da mit forhold til barnets far sluttede.

Jeg har Sebastian på lidt over 3 år som jeg har hver anden uge og som er mit et og alt.

Bor i Hvidovre som jeg flyttede til for 8 år siden men er født og opvokset på amager.

Er en meget glad og livlig person som værdsætter gode veninder/venner da jeg mener de kan være en vigtig del af ens liv.

Det er både veninder med eller uden børn jeg søger

Men skriv endelig hvis du vil vide mere

Hilsen siw

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

Charl8

siw84 skriver:

Hej mit navn er Siw.
Jeg er en enlig mor på 29 år som søger nogle nye veninder da jeg har mistet en del i forbindelse med barn og da mit forhold til barnets far sluttede.

Jeg har Sebastian på lidt over 3 år som jeg har hver anden uge og som er mit et og alt.

Bor i Hvidovre som jeg flyttede til for 8 år siden men er født og opvokset på amager.

Er en meget glad og livlig person som værdsætter gode veninder/venner da jeg mener de kan være en vigtig del af ens liv.

Det er både veninder med eller uden børn jeg søger

Men skriv endelig hvis du vil vide mere

Hilsen siw

Hej Siw,

Jeg er en enlig mor på 25 med en dreng på 5 år.

Vi bor i Hedehusene og mangler også nogle at mødes og hygge med

Ja det er utroligt som veninderne kan falde fra når man får børn :/

Du er velkommen til at skrive tilbage til mig hvis det har interesse

Mvh. Charlotte

Anmeld

27. maj 2013

Sommerfugle

Hej Siw  

Jeg hedder Heidi, og er 23 år, Bor i ballerup med min kæreste, min dreng jonas på 3 år, og så lille lukas som blev 2 måneder igår.

her er veninderne også hoppet fra stille og roligt. Men her mangler jeg også nogne af hygge med og mødes med

Hvis det skulle ha interesse skal du være mere end velkommen til af skrive  

Hilsen Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.