Andre der er Tandløse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. marts 2008

Bamseboet :D

Ja Mille har stadig ikke vist skyggen af tænder endnu... mon vi skal ud og indvistere i et gebis til hende :D
Bjørn (storebror) havde på dette tidspunkt 3-4 tænder...

Hvor blir de mon af???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2008

Anna-Rosa

Nej heller ingen her...storesøster havde den første tand da hun var 4 mdr......:)

Anmeld

18. marts 2008

birgittemarie

Heller ingen tænder her :)) Men talte lige med min storesøster i går, som sagde, at hendes børn havde heller ikke fået tænder før efter 9 måneders alderen og hun har 4, så helt ualmindeligt er det vist ikke... Og gebis skulle nok ikke være nødvendigt endnu. Omend praktisk ;)

Kh Birgitte

Anmeld

18. marts 2008

heaven

og heller ingen her... tror dog det er under opsejling - Lasse var totlal pylleret igår aftes, villle hverken puttes eller have sin flaske kl 20... Var bare ulykkelig og det er tydeligt, det er gummerne der iirriterer. Så vi kørte på vagtapoteket og købte noget halløj, og så fik vi en rimelig nat trods alt...

Kram Jannie - der faktisk også har været bekymret for om Lasse ville forblive tandløs:P

Anmeld

18. marts 2008

Mikkelmusen

Heller ingen her men som heaven tror jeg de er på vej for hun er pyller hele tiden, og vågnede i nat og skreg uafbrudt i 10 min. Man kunne ikke få hende til at falde til ro... Så jeg tror der er gang i noget der.:))

Anmeld

18. marts 2008

ivfmarie

non what so ever!! Han har stadig det klassiske gammelmands-look når han griner.
Meeeen der kommer vel et par pløkker engang? Har man hørt om noget der slet ikke har fået tænder?

Marie - der nyder kun at børste tænder på ét barn - endnu

Anmeld

19. marts 2008

Monica

Nul bisser!!! Og Gustav er en af de ældste... (Fra 01.07) Men det er vel de færreste der bliver konfimeret tandløse..???!!! Selv om jeg nogle gange tror at Gus bliver den første...

Monica

Anmeld

19. marts 2008

Loggidut

og ingen her, selv om vi har skaberi nok, så det lyder til at hun er i gang med at få dem, men niks, der kommer intet...!

Anmeld

19. marts 2008

Bamseboet :D

Det er dejligt at høre, at Mille ikke er den eneste, som er FRK. TANDLØS :D

Anmeld

19. marts 2008

Tut

NOPE...... Vi er oppe på 8 tænder her :D

De første i undermunden kom da Noah var 3½ mdr. - Og så var det jeg var glad for at jeg ikke ammede ham :))

Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.