Vi er igang med behandling og håber at blive gravid indenfor det næste halve år. Sagen er den, at inden vi havde fået tid, og stod på venteliste, sagde jeg ja til at passe min svogers kat i 1 mdr mens han er ude at rejse. Troede ikke vi kom til foreløbigt, så forventede ingen problem, men nu har vi jo gode muligheder for at jeg vil være gravid til den tid, og han har ikke andre som kan passe katten, og vi ville helst ikke fortælle andre om hvorfor vi ikke kan passe, svoger må dog godt få noget at vide før de første 3 mdr, i tilfælde af jeg bliver gravid
Hvad kan jeg gøre, hvad har i andre med kat gjort, hvis kæresten ikke har tømt Bakken for jer. Tænkte på sådan en støvmaske og tykke rengøringshandsker med en tynd udenover, som kan skiftes hver gang. Er det nok for at jeg stadig kunne passe katten for ham, katten er sky, så den gemmer sig alligevel, og skal bare give rent vand og foder ud over kattebakken og vil vaske meget grundigt hænder bagefter. Er det nok eller er kattebakken no go
Øv hvor er det surt det falder sammen, men når vi nu endelig kan komme igang vil vi ikke udsætte mulighederne
Anmeld