Må jeg se din konfirmationskage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
4 svar
3 synes godt om
3. maj 2013

EnSødMor

Hej alle.  

Jeg skal bage en kage til min søsters konfirmation næste weekend, jeg har brug for nogle gode ideer, så kom med en ide til hvad bunde/creme der skal i og hvordan den skal pyntes. 

Vil meget gerne se billeder af jeres!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

Dot D

Den gang for maaaaaaaaaaaaaaaaange år siden, da jeg blev konfirmeret, der var det ikke brugt at have kage.

Men i dag har jeg lavet min første kage i rigtig lang tid, og jeg synes selv, at den blev fin. Konfirmanden havde ønsket, at den gerne måtte passe med nogle Marimokko servietter, der skulle på bordet, så jeg håber du kan se ligheden til Marimekkos blomster

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. maj 2013

EnSødMor

Dot D skriver:

Den gang for maaaaaaaaaaaaaaaaange år siden, da jeg blev konfirmeret, der var det ikke brugt at have kage.

Men i dag har jeg lavet min første kage i rigtig lang tid, og jeg synes selv, at den blev fin. Konfirmanden havde ønsket, at den gerne måtte passe med nogle Marimokko servietter, der skulle på bordet, så jeg håber du kan se ligheden til Marimekkos blomster

Ih hvor er den fin! kan godt forestille mig det... Tror også jeg skal lave en kage som er mere fin i det, sådan ikke for detaljeret... Mere simpel og fin.

Anmeld

3. maj 2013

Dot D

Frk-S skriver:

Ih hvor er den fin! kan godt forestille mig det... Tror også jeg skal lave en kage som er mere fin i det, sådan ikke for detaljeret... Mere simpel og fin.

Tak for det

Her er en anden - fra sidste år, den kan måske også give lidt inspiration

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. maj 2013

EnSødMor

Dot D skriver:

Tak for det

Her er en anden - fra sidste år, den kan måske også give lidt inspiration

Hvor er du dygtig ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.