købe brudekjole over nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.673 visninger
15 svar
4 synes godt om
3. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej Piger 

Først undskyld anonymiteten, men bryllupet er top-hemmeligt 

Jeg har fundet denne brudekjole som jeg er dybt forelsket i. Og så er den tilmed billig Men jeg kender ikke til hjemmesiden. Er der nogen af jer der gør? 

http://wwww.da.jarete.com

Her er "min" kjole til de nysgerrige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

Tabita Højer

Hej

Jeg handler selv meget over nettet, men ville ikke handle ved den side, som du linker til. 

Når man handler over nettet er det vigtigt, at det fremgår tydeligt på hjemmesiden, hvem som ejer forrretningen og hvor den har hjemsted. Jeg kan intet sted finde en adresse. 

Derudover virker det som en fubside, som er blevet meget dårligt oversat til dansk. 

Når du handler ved .com sider skal du være opmærksom på, at der kommer moms og told oveni prisen. 

Hvis du gerne vil have en fin skræddersyet kjole, kan du sagtens finde sider fra Kina, hvor de syer lækre kjoler til meget fornuftige priser. Du kan også finde mange gode sælgere på www.ebay.com, men igen vær opmærksom på at moms og told er oveni prisen. 

Anmeld

3. maj 2013

Muhmi

Mit råd til dig..... Lad være!! Du ved absolut ikke hvad du får og det er tvivlsomt at du får noget godt ud af det...

Jeg købte min kjole over nettet og det fortryder jeg SÅ meget i dag, jeg fik ikke den kjole jeg bad om og vi skulle bruge en hel dag på at sy den om til noget der lignede en ordenlig brudekjole...

Prøv din kjole, føl din kjole, få den tilpasset din krop, du kan sagtens finde én der er smuk, billig og lige dig, selvom du skal i butikkerne..

Du kan lige få billeder:

Den kjole jeg bestilte og den kjole der blev ud af det.

Jeg ved godt jeg er tyk og ikke kan forvente at kjolen passede 100% MEN der var stivere i skuldrerne og det sad bare ikke godt! Så den SKULLE laves om...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. maj 2013

Anonym trådstarter

Tabita Højer skriver:

Hej

Jeg handler selv meget over nettet, men ville ikke handle ved den side, som du linker til. 

Når man handler over nettet er det vigtigt, at det fremgår tydeligt på hjemmesiden, hvem som ejer forrretningen og hvor den har hjemsted. Jeg kan intet sted finde en adresse. 

Derudover virker det som en fubside, som er blevet meget dårligt oversat til dansk. 

Når du handler ved .com sider skal du være opmærksom på, at der kommer moms og told oveni prisen. 

Hvis du gerne vil have en fin skræddersyet kjole, kan du sagtens finde sider fra Kina, hvor de syer lækre kjoler til meget fornuftige priser. Du kan også finde mange gode sælgere på www.ebay.com, men igen vær opmærksom på at moms og told er oveni prisen. 

Hmm.. ja jeg kan egentlig godt se at den er meget dårlig oversat 

TAK for rådene, jeg holder mig fra hjemmesiden, det var næsten også for godt til at være sandt 

Anmeld

3. maj 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Mit råd til dig..... Lad være!! Du ved absolut ikke hvad du får og det er tvivlsomt at du får noget godt ud af det...

Jeg købte min kjole over nettet og det fortryder jeg SÅ meget i dag, jeg fik ikke den kjole jeg bad om og vi skulle bruge en hel dag på at sy den om til noget der lignede en ordenlig brudekjole...

Prøv din kjole, føl din kjole, få den tilpasset din krop, du kan sagtens finde én der er smuk, billig og lige dig, selvom du skal i butikkerne..

Du kan lige få billeder:

Den kjole jeg bestilte og den kjole der blev ud af det.

Jeg ved godt jeg er tyk og ikke kan forvente at kjolen passede 100% MEN der var stivere i skuldrerne og det sad bare ikke godt! Så den SKULLE laves om...

Ja okay, det var godt nok uheldigt 

Jeg holder mig fra hjemmesiden, og må ud i den virkelig verden og prøve mig frem 

Anmeld

3. maj 2013

Christina74

Jeg vil godt anbefale milly bridal de lavede min nr 3 Brudekjole  før var jeg ikke tilfreds.Jeg købte fra 2 andre først, men de kjoler levede ikke op til mine forventninger.

Jeg fandt en kjole jeg faldt for og rumpestykket fra en anden og ville havde en anden form slæb. Ja kald mig bare besværlig 

De laver en prøvekjole først og sender billeder du skal acceptere før de går vidre. og sådan får man billeder et par gange og det færdige resultat inden de sender den.

Skal lige se om jeg kan finde nogle billeder af forløbet . . . .

Som i kan se lavede jeg allerede ændringer på den 1. model

Anmeld

3. maj 2013

Christina74

rettede så lidt mere . . . 

Anmeld

3. maj 2013

Christina74

vil i se det færdige resultat ?

Anmeld

3. maj 2013

Christina74

Her skulle jeg så acceptere den måde de ville sæte perler på og de broderinger de ville lave :-)

Anmeld

3. maj 2013

Anonym trådstarter

Christina 1974 skriver:

vil i se det færdige resultat ?

Sikke et arbejde! Det vil jeg kigge på 

Og JA jeg vil meget gerne se det færdige resultat! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.