Er han ved at vælge fra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. maj 2013

LilleChelle

Ja, den tanke sidder jeg med de her dage  

Er han virkelig ved at vælge amningen fra? 6,5 måned gammel :/ 

Han har de sidste dage blevet hysterisk når han er blevet ammet lidt. 

Han bliver ammet om natten og imellem hans ske måltider (3 stk. om dagen). 
Når han bliver ammet bliver han lagt til, spiser og 2 min. efter bliver han hysterisk og vender hovedet væk og kan kun finde ro hvis han får sutten eller jeg pakker brystet væk igen. 

Er han virkelig ved at vælge brystet fra?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

baby012

LilleChelle skriver:

Ja, den tanke sidder jeg med de her dage  

Er han virkelig ved at vælge amningen fra? 6,5 måned gammel :/ 

Han har de sidste dage blevet hysterisk når han er blevet ammet lidt. 

Han bliver ammet om natten og imellem hans ske måltider (3 stk. om dagen). 
Når han bliver ammet bliver han lagt til, spiser og 2 min. efter bliver han hysterisk og vender hovedet væk og kan kun finde ro hvis han får sutten eller jeg pakker brystet væk igen. 

Er han virkelig ved at vælge brystet fra?  

Det lyder desværre bekendt  

måtte selv stoppe da min var 6 måneder .. 

Anmeld

3. maj 2013

Tulle28

Min datter er 8 mdr og havde også en periode for et par måneder siden, hvor jeg troede det var ved at være slut Jeg tror det var et tigerspring, for det passede med 26 ugers springet, og nu ammer hun lystigt igen. Ikke så meget i løbet af dagen, det har hun ikke tid til, men hun får om eftermiddagen når hun vågner fra lur, om aftenen inden hun skal sove, 1-? gange i løbet af natten og tidligt morgen.

Hjælper det, hvis du lægger dig ned og ammer ham? Det var den eneste måde jeg kunne amme min datter på, mens det stod på.

Anmeld

3. maj 2013

LilleChelle

Tulle28 skriver:

Min datter er 8 mdr og havde også en periode for et par måneder siden, hvor jeg troede det var ved at være slut Jeg tror det var et tigerspring, for det passede med 26 ugers springet, og nu ammer hun lystigt igen. Ikke så meget i løbet af dagen, det har hun ikke tid til, men hun får om eftermiddagen når hun vågner fra lur, om aftenen inden hun skal sove, 1-? gange i løbet af natten og tidligt morgen.

Hjælper det, hvis du lægger dig ned og ammer ham? Det var den eneste måde jeg kunne amme min datter på, mens det stod på.

Det fungerer slet ikke at ligge ned længere og har ikke gjort siden han kom over i sin egen seng. 

Jeg fortsætter,  indtil han siger helt stop. Man kan tydeligt mærke at der sker en masse med ham pt. 

Anmeld

3. maj 2013

LilleChelle

baby012 skriver:

Det lyder desværre bekendt  

måtte selv stoppe da min var 6 måneder .. 

Øv .. jeg vil så gerne fortsætte til han ikke behøver mælk mere . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.