Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke med hende - hun ser rigtig dejlig ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
1990h skriver: Nu kommer der lige en fødselsberetning herfra imens lillepigen soverOnsdag den 24 april hvor jeg var 40+6 vågnede jeg om morgenen kl. 8 og havde mens lignende smerter i maven. jeg tænkte jeg ligger mig en time også det nok væk. Vågnede igen halv ti og det var blevet lidt mere markant. jeg gik på toilettet og opdagede at der kom noget gulligt slim med på papiret..tænkte at det nok slimproppen der ved og gåjeg gik i bad og kørte indtil byen og gik en tur i netto med min mor og en tur i dyrehandleren da min nevø vil se på dyr.kunne godt mærke at jeg begyndte at ha mere ondt og det gik om i lænden.. weehu så sker det måske snart..derefter kørte jeg en tur til en veninde hvor jeg godt kunne mærke at jeg skulle koncentrere mig om de her smerter. kl 1 kørte jeg hjem og skiftede sengetøj da vi sku ha nogle ud og passe hunde hvis vi pludselig skulle køre.her efter begyndte det rigtigt at gøre ondt som i meget ondt. Kæresten var på job og havde alligevel fri kl. 15.00 så gad ikke ringe ham hjem når han nu snart kom. kl. 14.40 ringede jeg til jordmor og vi fik en snak. hun sagde hun gerne vil undersøge mig men da jeg lod rimeligt okay skulle jeg forberede mig på at blive sendt hjem igen.kæresten kom og vi kørte til sygehuset hvor vi var 15.45.. jordmoren undersøgte mig og sagde : Hold da kæft, jeg syntes du ligner en jeg skulle til og sende hjem igen. du 7 centimeter åben og hvordan faen har du kunne holde den så længe.jeg fik kørt strimmel og vi ventede og ventede på en ledig stue. en time efter var jeg 9 centimeter åben og havde en pressefornemmelse. og vi fik så endelig en stue hvor jeg skiftede mellem at gå i karbad og lattergas.kl. 18.00 tager veerne rigtig til og jeg hopper op i sengen og jordmor kommer og undersøger mig lidt efter.18.15 går vandet i en kæmpe stor skylle af grønt fostervand som jordmoren sagde.De sidder den der overvågnings halløj på lillepigens hoved samt tager 3 blodprøver af hendes hoved for at se om hun ilter blodet rigtigt..det ser fint ud..dog dykker hendes hjerterytme lidt under veerne men ikke så slemt..jeg presser en time hvor der ikke sker så meget. jordmor sagde at jeg simpelthen ikke vil gi det sidste stykke eller så havde lillepigen lagt sig forkert med en arm eller noget.hun siger at hun vil klippe mig under næste ve. Hun klipper og jeg skriger for første gang..hold kæft det gjorde ondt. kæresten fortalte at jordmor så sådan her ud i hovedet da hun klippede ---->. derefter siger hun: søde christina, jeg er meget ked af det, men jeg bliver nødt til at klippe igen da saksen var dårlig og sløv. jeg tænkte WHAT. og hun klippede så igen i samme hul. av for fanden..jeg presse frem til kl. ca 20.00 hvor hun tilkalder to sygeplejsker der skal ligge en sugekop da lillepigen skal ud hurtigst muligt da rytmen dykkede meget. jeg fik en presseve inden da og en til og så kom vores pige meget spontant ud alligevel. helt uden sugekop. måske var det truslen om sugekoppen?:p.hun var ude kl. 20.16. vejede 3675gram og var 53 lang. Hun scorede 10 på apgarscorendet var noget af en oplevelse syntes jeg, skræmmende med de forskellige ting, men hurtig fødsel. om nogle uger skal vi til samtale med jordmoren og snakke om hele forløbetvores pige skal hedde Ida
Nu kommer der lige en fødselsberetning herfra imens lillepigen soverOnsdag den 24 april hvor jeg var 40+6 vågnede jeg om morgenen kl. 8 og havde mens lignende smerter i maven. jeg tænkte jeg ligger mig en time også det nok væk. Vågnede igen halv ti og det var blevet lidt mere markant. jeg gik på toilettet og opdagede at der kom noget gulligt slim med på papiret..tænkte at det nok slimproppen der ved og gåjeg gik i bad og kørte indtil byen og gik en tur i netto med min mor og en tur i dyrehandleren da min nevø vil se på dyr.kunne godt mærke at jeg begyndte at ha mere ondt og det gik om i lænden.. weehu så sker det måske snart..derefter kørte jeg en tur til en veninde hvor jeg godt kunne mærke at jeg skulle koncentrere mig om de her smerter. kl 1 kørte jeg hjem og skiftede sengetøj da vi sku ha nogle ud og passe hunde hvis vi pludselig skulle køre.her efter begyndte det rigtigt at gøre ondt som i meget ondt. Kæresten var på job og havde alligevel fri kl. 15.00 så gad ikke ringe ham hjem når han nu snart kom. kl. 14.40 ringede jeg til jordmor og vi fik en snak. hun sagde hun gerne vil undersøge mig men da jeg lod rimeligt okay skulle jeg forberede mig på at blive sendt hjem igen.kæresten kom og vi kørte til sygehuset hvor vi var 15.45.. jordmoren undersøgte mig og sagde : Hold da kæft, jeg syntes du ligner en jeg skulle til og sende hjem igen. du 7 centimeter åben og hvordan faen har du kunne holde den så længe.jeg fik kørt strimmel og vi ventede og ventede på en ledig stue. en time efter var jeg 9 centimeter åben og havde en pressefornemmelse. og vi fik så endelig en stue hvor jeg skiftede mellem at gå i karbad og lattergas.kl. 18.00 tager veerne rigtig til og jeg hopper op i sengen og jordmor kommer og undersøger mig lidt efter.18.15 går vandet i en kæmpe stor skylle af grønt fostervand som jordmoren sagde.De sidder den der overvågnings halløj på lillepigens hoved samt tager 3 blodprøver af hendes hoved for at se om hun ilter blodet rigtigt..det ser fint ud..dog dykker hendes hjerterytme lidt under veerne men ikke så slemt..jeg presser en time hvor der ikke sker så meget. jordmor sagde at jeg simpelthen ikke vil gi det sidste stykke eller så havde lillepigen lagt sig forkert med en arm eller noget.hun siger at hun vil klippe mig under næste ve. Hun klipper og jeg skriger for første gang..hold kæft det gjorde ondt. kæresten fortalte at jordmor så sådan her ud i hovedet da hun klippede ---->. derefter siger hun: søde christina, jeg er meget ked af det, men jeg bliver nødt til at klippe igen da saksen var dårlig og sløv. jeg tænkte WHAT. og hun klippede så igen i samme hul. av for fanden..jeg presse frem til kl. ca 20.00 hvor hun tilkalder to sygeplejsker der skal ligge en sugekop da lillepigen skal ud hurtigst muligt da rytmen dykkede meget. jeg fik en presseve inden da og en til og så kom vores pige meget spontant ud alligevel. helt uden sugekop. måske var det truslen om sugekoppen?:p.hun var ude kl. 20.16. vejede 3675gram og var 53 lang. Hun scorede 10 på apgarscorendet var noget af en oplevelse syntes jeg, skræmmende med de forskellige ting, men hurtig fødsel. om nogle uger skal vi til samtale med jordmoren og snakke om hele forløbetvores pige skal hedde Ida
Tillykke med prinsessen
Øv med den saks, jeg blev også klippet med en sløv saks, heldigvis kun én gang! Håber ikke du har været for generet af stingene
Flodkilling skriver: Jeg synes bare det er så fedt at høre om kvinder der render rundt i Netto, Silvan eller Fields og enten siger: "nårrr ja det er nok snart" eller at vandet ligefrem går og så siger de: "ahhh jeg kan nok også lige nå i Bauhause".Hatten af, det er da ret sejt! og tillykke med den lille
Jeg synes bare det er så fedt at høre om kvinder der render rundt i Netto, Silvan eller Fields og enten siger: "nårrr ja det er nok snart" eller at vandet ligefrem går og så siger de: "ahhh jeg kan nok også lige nå i Bauhause".Hatten af, det er da ret sejt! og tillykke med den lille
DitteFisk skriver: Hvor hun yndig Dejligt navn. Stort tillykke
Hvor hun yndig Dejligt navn. Stort tillykke
smsh skriver: Stort tillykke, hvor er hun sød
Stort tillykke, hvor er hun sød
Rinepigen skriver: Stort tillykke Hvor ser hun dejlig ud
Stort tillykke Hvor ser hun dejlig ud
Neki skriver: Stort stort tillykke med hende, hun er da helt fantastisk skøn
Stort stort tillykke med hende, hun er da helt fantastisk skøn
christina92 skriver: Tillykke med prinsessen Øv med den saks, jeg blev også klippet med en sløv saks, heldigvis kun én gang! Håber ikke du har været for generet af stingene
Klokkeblomst88 skriver: Stort tillykke med hende - hun ser rigtig dejlig ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128