Vi skal måske have hund i dag!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.509 visninger
10 svar
12 synes godt om
3. maj 2013

bobbles

ja vi har snakket om det mange gange og det ville os være godt for min depression at komme ud og gå lange ture.. Jeg er intet mindre end forelsket i smukke coco som vi skal ud og kigge på senere idag glæder mig til at se ham det er en cavaler king charles og han er 12 måneder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

esioul

bobbles skriver:

ja vi har snakket om det mange gange og det ville os være godt for min depression at komme ud og gå lange ture.. Jeg er intet mindre end forelsket i smukke coco som vi skal ud og kigge på senere idag glæder mig til at se ham det er en cavaler king charles og han er 12 måneder

Nu vil jeg ikke tage glæden fra dig, men det kan nok gå begge veje.

Det kan være meget stressende med en hund. Især når den skal lære at være alene hjemme og måske ikke er 100% renlig.

Men der er bestemt også gode sider, men det hele skal jo med i overvejelserne.

held og lykke

Anmeld

3. maj 2013

ESV

bobbles skriver:

Han er da mega nuttet. Hvilken race er han blandet med?

Anmeld

3. maj 2013

Albertsen92

Han ser skøn ud- det er skønt at have hund

Anmeld

3. maj 2013

Masig

bobbles skriver:

Sød hund, men han er da ikke en ren cavalier?

håber det bliver godt dig/jer med en vovse og nogle dejlige lange gåture 

Anmeld

3. maj 2013

Camilla <3

Held og lykke med det .. 

Det bliver spændende. 

Anmeld

3. maj 2013

sandramor

Han ser sød ud
Men han må være en blanding ik??

Anmeld

3. maj 2013

bobbles

sandramor skriver:

Han ser sød ud
Men han må være en blanding ik??

Jo han er en blanding

Anmeld

3. maj 2013

MortilElias2010

bobbles skriver:

Hvordan gik det? 

Anmeld

4. maj 2013

bobbles

MortilElias2010 skriver:

Hvordan gik det? 

Jamen vi fik ham med hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.