Nogen der ved....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.413 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. marts 2008

Tikki

noget om p-pillestop?

Jeg har kun taget p-piller i 1 måned, men hvor meget ravage kan det have nået at lave?

Jeg fik min mens d. 15.februar, men stoppede først med p-pillerne d. 23. februar...altså havde jeg mens 1 uge, imens jeg tog pillerne....men som sagt er det kun februar måned, jeg har taget dem i (længere historie :)).

Hvornår skal jeg så forvente mens i denne måned (normalt meget stabilt) og hvornår kan jeg teste så?

Ja, det er lidt forvirrende, synes jeg :P

/Jeanette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2008

Honningblomst

Ingen problemer her og læste faktisk om det den anden dag...det skulle ikke have noget af sige, da du jo får ægløsning, så snrt du stopper med dem.
Men i hvert fald, min erfaring er at man kan blive gravid med det samme..
Knus og held og lykke..

Anmeld

27. marts 2008

Villa

Jeg har fået af vide at man skal stoppe med p-piller 3 mdr. før forventet undfangelse. Noget med at det vil være godt at få alle de hormoner fra p-pillerne ud af kroppen, så de ikke går ind og får nogen som helst indflydelse på selve undfagelsen af dit barn.

Sådan har jeg så gjort det med mine 2 graviditeter. Det var godt nok lidt træls at skulle bruge gummi i ventetiden, men hellere være på den sikre side :)

Jeg har så også kostmæssigt, tilskudsmæssigt og mortionsmæssigt osv. forberedt mig på graviditet i den vente periode. Lidt god øvelse til at skære ned for cola, kaffe osv. + vænne sig til at spise som en sund kanin *G*

Jeg hører dog om mange som ikke tager de samme forholdsregler. Men sådan er vi jo så forskellige ;)

Villa

Anmeld

28. marts 2008

H+S Skjolgborg.

de gange jeg har stoppe piller der har lægen bare sagt man kunne gå igange med det samme efter man stoppe dog tog det 10 mdr med benjamin før den blev der(tabte et par gange) 2 gange stoppe jeg også bare og 2 mdr efter var den positiv men blev der desværre heller ikke og tabte igen og tabte igen og sidste gange jeg har tabt var d.19/2-2005.
første 1/12-05 teste jeg positiv igen og victoria blev der...
jubiiii....

og jeg fik afvide af med p-piller er hormone hurtig ude af kroppe når man stoppe men man kan godt op til 3 mdr have nogel bevirkninger som kan gøre en forvirre om man er gravid eller det er efter bevirkeningen fra p-pillerne..
jeg har samlagt været på piller fra jeg var 14-19 så et års pause så igen fra jeg var 20-23 så igen efter jeg føde min søn i 2001 stoppe i dec 2001 og har så efter jeg føde min datter været på p-piller i 2 mdr derefter p-sprøjte...
Så hved en del.om æl-mens da jeg også har gået til gynækologer....

Så omkring mens det er lidt svært af svar på men jeg ville da tro du ville få den ind for
1-6 uger fra den dato du er stoppe med p-piller..

Så ca omkring den 15/3-23/3 hvis man skal tælle 28 dage fra den 15/2 så er det den 12/3 og de datoer er vi jo over nu så jeg ville da prøve af tag en test for det kan da være du er gravid nu...
Held og lykke håber den er der eller er der snart..
knus fra henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.