Hvor finder jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. maj 2013

Anonym trådstarter

En trekvart/dobbelt juniorseng?

Altså der skal bare være sengehest hele vejen rundt, a la ligesom på en alm. juniorseng

Mit barn er meget meget stor af sin alder og kan slet ikke være i en alm juniorseng, derfor tænker jeg på den trekvartseng, men jeg vil gerne at der stadig er lidt "tremmer" rundt om, så han ikke pludselig i sine vilde natebevægelser flyver ud over

Men findes det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

Anonym trådstarter

Er måske aldrig set før

Anmeld

2. maj 2013

Nemesis

når du skriver trekvart/dobbelt er det så bredden du mener?? en dobbeltseng er jo en seng der er dobbelt så der kan ligge to mennesker i den..

Jeg tænker umiddelbart at du tænker på en alm. str seng med med mulighed for at lukke af på alle sider??

Tænker at sådan en her:
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S398874 42/

er okay. du kan jo vende den om, så den åbne side vender ind mod væggen. Den er 165 cm lang så den burde han kunne være i :

Anmeld

2. maj 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

når du skriver trekvart/dobbelt er det så bredden du mener?? en dobbeltseng er jo en seng der er dobbelt så der kan ligge to mennesker i den..

Jeg tænker umiddelbart at du tænker på en alm. str seng med med mulighed for at lukke af på alle sider??

Tænker at sådan en her:
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S398874 42/

er okay. du kan jo vende den om, så den åbne side vender ind mod væggen. Den er 165 cm lang så den burde han kunne være i :

Jep, det er sådan der kan være 1,5 eller 2 mennesker i, det er mest i bredden han føler han ikke kan være der

Gerne noge a la denne her, men bare breddere end alm. 90'er

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.