Hjææælp - Graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
5 svar
3 synes godt om
2. maj 2013

Denise Jensen

Hej Håber der er nogle herinde der kan hjælpe mig. Er gået 4 dage over med min menstraution, og har de sidste 3 dage haft underlige "smerter" i underlivet, som mindede lidt om mens. smerter! Samtidig har jeg den sidste uge også haft ømme bryster! I dag tog jeg så en test, som til at starte med viste negativ, og jeg smed den ud.. Efter ca. 30 min. fik jeg kigget i skraldespanden, og pludselig var der en ret tydelig streg ! Tog én et par timer efter, for at være på den sikre side, og den viste også negativ i starten, men efter et kvarter var der en noget svagere streg, men den var der dog ! Der står på testen, at man skal kunne se et positivt resultat efter 1 minut, men vil lige høre jer, om jeg skal droppe tanken helt om jeg kan være gravid ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

De3Guldklumper

Denise Jensen skriver:

Hej Håber der er nogle herinde der kan hjælpe mig. Er gået 4 dage over med min menstraution, og har de sidste 3 dage haft underlige "smerter" i underlivet, som mindede lidt om mens. smerter! Samtidig har jeg den sidste uge også haft ømme bryster! I dag tog jeg så en test, som til at starte med viste negativ, og jeg smed den ud.. Efter ca. 30 min. fik jeg kigget i skraldespanden, og pludselig var der en ret tydelig streg ! Tog én et par timer efter, for at være på den sikre side, og den viste også negativ i starten, men efter et kvarter var der en noget svagere streg, men den var der dog ! Der står på testen, at man skal kunne se et positivt resultat efter 1 minut, men vil lige høre jer, om jeg skal droppe tanken helt om jeg kan være gravid ? 

Så længe du ikke har mens er muligheden for graviditet der. Men en test skal man kun kigge på indenfor den anbefalede tid ellers er den negativ.

Håber den er der for jer men at du bare først kan teste positiv sent

Anmeld

2. maj 2013

Trinebaby

Denise Jensen skriver:

Jeg har prøvet det samme og jeg er nu 18 uger

Anmeld

2. maj 2013

Tulipan

Prøv igen i morgen tidlig, de virker bedst med morgenurin, der er mere koncentreret

Krydser fingre for den stadig er positiv der

Anmeld

2. maj 2013

BigHope13

så længe du ikke har fået din mens er der jo en god chance, prøv at tag en med morgen urin i morgen eller i weekenden. Eller få købt en digital test den giver dig svar med det samme

Anmeld

2. maj 2013

Denise Jensen

Mange tak for alle jeres svar ! Man bliver jo bare så spændt, når man pludselig ser to streger !  Må købe en digital test, og teste i weekenden ! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.