Gratis hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.686 visninger
7 svar
11 synes godt om
2. maj 2013

Anonym trådstarter

vi søger en sød hund som er glad for børn. Helst ikke for mange år og må gerne være mindre end en labrador nogen der ved hvor man kan få en gratis eller til mange billige penge? har kigget på nettet og der skal man min. give 3000!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

AnonymMor

Anonym skriver:

vi søger en sød hund som er glad for børn. Helst ikke for mange år og må gerne være mindre end en labrador nogen der ved hvor man kan få en gratis eller til mange billige penge? har kigget på nettet og der skal man min. give 3000!

du skal være heldig hvis du kan finde en god familie hund gratis som ikke er ret gammel + en der er lydig og velopdragen og renlig osv.

vil endda sige at hvis du kan finde en hund/hvalp til 3000 kr er det meget billigt.. og sikkert også en blandings hund, da rene hunde idag er "dyre" man man får jo også hvad man betaler for..

når man køber hund skal det jo også være den rigtige og ikke bare en man tager for at få den.. det er jo en du skal leve med i mange år og derfor er det jo vigtig at man sikre sig at man får anskaffet sig den rigtige race som passer til jer og specielt en der er børnevenlig.

synes i skal sætte jer lidt ind i nogle forskellige racer og finde ud af hvilken en der passer ind i jeres familie så i ikke står og skal af med hunden igen fordi det ikke var det i regnede med..

Anmeld

2. maj 2013

Team Putte

Anonym skriver:

hvis man synes 3000kr er for meget for en hund.. Så synes jeg faktisk ik man skal anskaffe sig en desuden er der ofte en grund til det hvis folk sælger deres hund billigt eller ligefrem giver den væk.. Medmindre det selvfølgelig er nogle man kender

Anmeld

2. maj 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvor i kan finde en gratis hund, men er det ikke også bedre at give noget for hunden så i ved hvad i får? Prøv at kigge på Dyrenes Beskyttelse, Dyreværnet osv. De har hunde som ikke koster så meget, men som mangler et godt og stabilt hjem.

Personligt synes jeg ikke 3000 kr for en hund er særlig meget - de er også dyre i foder og dyrlægeregninger. Så måske skal i undersøge det lidt mere, hvilken race der passer til jer, om i har penge til evt. akut dyrlæge osv.

/Fenja

Anmeld

2. maj 2013

SjeBets

Prøv et dyrenes beskyttelse internat, jeg mener de koster omkring 2000 og så er de vaccineret med mere. 

Dog mener jeg ikke at 3000 er dyrt for en hund. jeg har en stor hund og synes ikke han er billig at fodre ordenligt på, og så er der hans udstyr og dyrlæger og så videre ... 

Anmeld

2. maj 2013

MorTil4<3

spar op og giv det det koster ...

vi har lige købt en schæfer hvalp til 4500 kr, men du skal regne med når du køber hund at der lige er 1000 i opstart til foder, godbidder, hundekurv og meget meget mere

husk at den hund i anskaffer jer skal være lovlig henhold til loven, men chip og registrering og vacine,

Anmeld

2. maj 2013

sandramor

Altså jeg vil også sige at hvis i ikke vil give 3000kr for en hund så sys jeg ikke i skal anskaffe jer en hund
Hunde er altså ikke billige at have som kæledyr.... Foder, dyrlæge og alt det andet der følger med.....
Du skal huske på at hvis opdrættere gav deres hunde væk eller solgte dem for små penge så er chancen for at de havner hos dyremishandlere endnu større end ellers..... Og tror ikke der er nogen der giver deres hvalpe væk........
Dyreinternatet er nok de billigste men som en anden skriver tager de vidst også omkring 2000kr

Anmeld

2. maj 2013

Amandasmor

vi gav 2500 for voers tæve som er en blandnings hund...
hende købte vi  privat da hun var 12 uger ca..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.