Krav om løn?? Kan man tillade sig det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.743 visninger
10 svar
3 synes godt om
2. maj 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

hej babybrugere

jeg sidder lige nu og kigger ledige Jobs. Jeg er arbejdsløs håndværker, og der er intet i mit fag lige pt!! Så ser jeg et opslag om telemarketing (ikke lige det fedeste måske, men det er arbejde) og kontoret er lige overfor hvor vi bor næsten!! men, der står ikke noget om løn. Har så kigget lidt på lignende virksomheder der skriver at lønnen er 105 i timen!!! Det er mindre end mine dagpenge!!! Hvem har lyst til at få mindre end det??!!!

Er det fair at tænke sådan når man er arbejdsløs? Jeg tænker, vores liv skal jo også kunne køre rundt.! (Kæresten er i øvrigt på su)

hvad gør i når i søger?? Har i lønkrav eller vil i bare i gang for enhver pris??

mvh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

gonefishing

Mor11 skriver:

hej babybrugere

jeg sidder lige nu og kigger ledige Jobs. Jeg er arbejdsløs håndværker, og der er intet i mit fag lige pt!! Så ser jeg et opslag om telemarketing (ikke lige det fedeste måske, men det er arbejde) og kontoret er lige overfor hvor vi bor næsten!! men, der står ikke noget om løn. Har så kigget lidt på lignende virksomheder der skriver at lønnen er 105 i timen!!! Det er mindre end mine dagpenge!!! Hvem har lyst til at få mindre end det??!!!

Er det fair at tænke sådan når man er arbejdsløs? Jeg tænker, vores liv skal jo også kunne køre rundt.! (Kæresten er i øvrigt på su)

hvad gør i når i søger?? Har i lønkrav eller vil i bare i gang for enhver pris??

mvh

Det kommer vel an på om du mister dine dagpenge hvis du ikke tager det. Men altså du kan jo tage chancen og være fræk og bede om mere i løn, hvis du ikke har noget at miste.

Anmeld

2. maj 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg har været hjemme i halvanden måned, så nej jeg er ikke ved at miste mine dagpenge

Anmeld

2. maj 2013

MyLove E

Mor11 skriver:

hej babybrugere

mvh

Jeg ville ikke selv tænke på hvad jeg fik i løn, hvis jeg kunne få et job:-):-)

Anmeld

2. maj 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Tauf skriver:

Jeg ville ikke selv tænke på hvad jeg fik i løn, hvis jeg kunne få et job:-):-)

Okay. Jeg synes bare det er rigeligt stramt i forvejen med dagpenge og su til 3 personer.  og vi har bare ingen luksusting man kunne spare væk. 

Anmeld

2. maj 2013

gonefishing

Mor11 skriver:

Jeg har været hjemme i halvanden måned, så nej jeg er ikke ved at miste mine dagpenge

Personligt, så ville jeg være fræk og bede om mere og ellers sige nej tak

Anmeld

2. maj 2013

kbm1

kender flere der har arbejdet i såddanne virksomheder og så vidt jeg ved er 105 en mindste løn hvor du så kan optjene en "provision" oven i alt efter hvor god du er...

det er hvad jeg har hørt

Anmeld

2. maj 2013

MyLove E

Mor11 skriver:

Okay. Jeg synes bare det er rigeligt stramt i forvejen med dagpenge og su til 3 personer.  og vi har bare ingen luksusting man kunne spare væk. 

Men kan du finde job med bedre løn?

Anmeld

2. maj 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Tauf skriver:

Men kan du finde job med bedre løn?

Det kan man jo ikke vide. Det er sjældent at der står lønoplysninger i jobopslagene, og jeg har aldrig haft ufaglært arbejde før.. Så pas. Men mine dagpenge er jo også bedre "løn" end det. 

Anmeld

2. maj 2013

Chewy

Mor11 skriver:

hej babybrugere

mvh

Jeg tænker at det må være plus provision. En sælger får stort set altid en bonus/provision oven i sin grundløn. Det er meget almindeligt, at grundlønnen er lav. Det motiverer mere til salg.

Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.