Hjælp til polterabend! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg skriver som ano, da min svigerinde helst ikke skal vide hvad der skal ske den pågældenflagdag ;-)

Min svigerinde og bror skal giftes, og det er min svigerindes bedste veninde og jeg der skal arrangere hendes polterabend. Vi er begge lidt blanke for ideer, og derfor spørger jeg jer til råds! 

Hvad har i lavet til polterabender og hvordan tog bruden det? 

Vi forestiller os at det hele ihvertfald ender i en bytur, men hva der skal ske i løbet af dagen må i gerne komme med forslag til ;-) budgettet er på omkring 500-700 pr næse og vi blir måske 10.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

Anonym trådstarter

dorh.. Pågældende dag! 

Anmeld

2. maj 2013

fairlady

Udklædning. -Hvis man er til det. Personligt ELLLSKER jeg det. Man kunne lave et tema så det ikke kun var bruden der var klædt ud. F.eks. pirater.

Anmeld

2. maj 2013

Anonym trådstarter

fairlady skriver:

Udklædning. -Hvis man er til det. Personligt ELLLSKER jeg det. Man kunne lave et tema så det ikke kun var bruden der var klædt ud. F.eks. pirater.

Ja, det var da en meget sjov ide 

Anmeld

2. maj 2013

kriknu

Anonym skriver:

Jeg skriver som ano, da min svigerinde helst ikke skal vide hvad der skal ske den pågældenflagdag ;-)

Min svigerinde og bror skal giftes, og det er min svigerindes bedste veninde og jeg der skal arrangere hendes polterabend. Vi er begge lidt blanke for ideer, og derfor spørger jeg jer til råds! 

Hvad har i lavet til polterabender og hvordan tog bruden det? 

Vi forestiller os at det hele ihvertfald ender i en bytur, men hva der skal ske i løbet af dagen må i gerne komme med forslag til ;-) budgettet er på omkring 500-700 pr næse og vi blir måske 10.. 

Hvor i landet er i fra? 

Anmeld

2. maj 2013

Victoria2013

Da jeg og nogle andre arrangerede polterabend for en veninde for nyligt, havde vi lagt et budget på ca. 500 kr pr person... det endte så med at blive lidt mere, men ikke vildt meget

Vi startede dagen med at tage en tur i kurbad og hygge os dér, prøve alle de ting man kunne osv. Derefter tog vi på La Glace og spiste lækker kage et par timer... og tilsidst hjem til en af de andre, hvor vi så hyggede, spillede spil og fik drinks og lækker hjemmelavet 3-retters aftensmad.

Det er jo desværre lidt begrænset hvad man kan på sådan et lavt budget, men bruden havde en fantastisk dag og det havde vi andre også

Udklædning lyder i øvrigt som en sjov idé, HVIS det er sådan at det ikke kun er bruden der skal klædes ud. Tror det er de færreste der har lyst til at blive ydmyget på deres polterabend, men det kommer jo an på personen... det ved I nok bedst selv vi havde faktisk købt et slør vores veninde kunne have på, og vi andre havde også medbragt diademer (så hun ikke var alene om at være så pyntet), men hun havde ikke lyst til at have det på ud i byen og det respekterede vi selvfølgelig

Anmeld

2. maj 2013

BabyMus

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.