At male

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
3 svar
1 synes godt om
2. maj 2013

Karla

Hej piger.

Manden og jeg har lige overtaget vores nye hus. Så nu skal vi jo til at male overalt, så det kan blive klart til indflytning.
Men jeg kan ikke finde ud af, om jeg må hjælpe til. Når jeg søger på det, synes jeg det er lidt blandet. Mange fraråder jo helt at man gør det
Jeg vil rigtig gerne hjælpe til nemlig, og manden er på arbejde hver dag fra tidlig morgen til sen aften, og jeg gør bare hjemme på læseferie, så ville jo gerne kunne lave lidt, så han ikke skal stå med det hele, når han kommer sent hjem.

Hvad siger I?
Må jeg male eller må jeg ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

vitapigen

Karla skriver:

Hej piger.

Manden og jeg har lige overtaget vores nye hus. Så nu skal vi jo til at male overalt, så det kan blive klart til indflytning.
Men jeg kan ikke finde ud af, om jeg må hjælpe til. Når jeg søger på det, synes jeg det er lidt blandet. Mange fraråder jo helt at man gør det
Jeg vil rigtig gerne hjælpe til nemlig, og manden er på arbejde hver dag fra tidlig morgen til sen aften, og jeg gør bare hjemme på læseferie, så ville jo gerne kunne lave lidt, så han ikke skal stå med det hele, når han kommer sent hjem.

Hvad siger I?
Må jeg male eller må jeg ikke?

Ifølge anbefalingerne fraråder man at være i nærheden af maling, ligså vel men fraråder makup, hårfavning ect.

Det kommer an på hvad man har samvittighed til og om man tør tage en risiko.

Jeg valgte alt fra, også da vi skulle have malet i havestuen. Det blev min mand der gjorde dette, selvom han hader at male

Anmeld

2. maj 2013

Pägen

Vandbaseret maling og god udluftning, så kan du bare give den gas

Anmeld

2. maj 2013

Karla

Tak for jeres svar

Jeg lader manden lave så meget som overhovedet muligt. Og så må jeg hjælpe til, hvis ikke han kan nå at blive færdig, inden vi skal være ude der hvor vi bor nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.