4+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
5 svar
1 synes godt om
2. maj 2013

superwat

Det bobler helt vildt inde i maven - især om morgenen. Er der andre som oplever det i tidlig graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

Hullabullabulla

superwat skriver:

Det bobler helt vildt inde i maven - især om morgenen. Er der andre som oplever det i tidlig graviditet?

Man kan godt have meget luft i maven og være oppustet - mon ikke det er det du mærker ?

Anmeld

2. maj 2013

superwat

Det er helt sikkert luft, jeg vil sammenligne det lidt med sodavandsbrus det vækker mig hver morgen, så det er måske også en kombinationen af min mave knurrer efter mad hvor langt er du henne?

Anmeld

2. maj 2013

Jupiter

Jeg plejer at få bobler i maven lige inden mens, så jeg troede det var mens der var på vej, da jeg opdagede at jeg var gravid (3+4).

Det blev ved ca. en uges tid, og så holdt det op med at boble - indtil baby begyndte senere hen 

Anmeld

2. maj 2013

superwat

Jupiter skriver:

Jeg plejer at få bobler i maven lige inden mens, så jeg troede det var mens der var på vej, da jeg opdagede at jeg var gravid (3+4).

Det blev ved ca. en uges tid, og så holdt det op med at boble - indtil baby begyndte senere hen 

det gør det også ved mig.
Jeg har testet positiv for 2-3 dage siden, så mon ikke min krop reagerer sådan fordi det var igår mens skulle komme?
den skal jo lige finde ud af, at ægget ikke skal ud den vej denne gang.

Anmeld

2. maj 2013

Jupiter

superwat skriver:

det gør det også ved mig.
Jeg har testet positiv for 2-3 dage siden, så mon ikke min krop reagerer sådan fordi det var igår mens skulle komme?
den skal jo lige finde ud af, at ægget ikke skal ud den vej denne gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.