Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tiden går stærkt og om 12 uger og 5 dage har jeg termin, det er så vildt at tænke på... Tænk at jeg som fik at vide for 3 år siden at jeg ikke kunne blive gravid på naturlig vis, står her og har snart min helt naturlige baby i armene, et lille mirakel.. Vi glæder os som små børn, alt er klar til han kommer så vi venter bare, og ventetiden er laang synes jeg
Her er lige et par billeder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Melanie Bjerre skriver: Tiden går stærkt og om 12 uger og 5 dage har jeg termin, det er så vildt at tænke på... Tænk at jeg som fik at vide for 3 år siden at jeg ikke kunne blive gravid på naturlig vis, står her og har snart min helt naturlige baby i armene, et lille mirakel.. Vi glæder os som små børn, alt er klar til han kommer så vi venter bare, og ventetiden er laang synes jeg Her er lige et par billeder
Fantastisk Flot babymave
AnnL skriver: Fantastisk Flot babymave
Mange tak
Så flot!
Hvordan kan det være de mente at du ikke kunne blive gravid? Hvis man må spørge
Hvor er du fin
Sikke en fin mavse.
Og vente tiden bliver ikke kortere jo længere du kommer hen.
Flot flot babyhule !!
Miss Church skriver: Så flot! Hvordan kan det være de mente at du ikke kunne blive gravid? Hvis man må spørge
Mine æggeledere skulle være så snævre i åbningen ind imod livmoderen at det ikke skulle kunne lade sig gøre for et æg at komme igennem der.. Men ja, det må åbenbart være noget der kan ændre døsig, ellers er jeg bare utrolig heldig denne ene gang..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128