Selvom det er tidligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
4 svar
8 synes godt om
1. maj 2013

grinny

Så tror jeg, at jeg har en mor, som glæder sig til at blive mormor 

Og som er mega stolt over at hun må komme med ind og se om der er hjerteblink imorgen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mormødre er bare gode! 

Tror min mor syntes det er meget feder at være mormor, end hun syntes det var at være mor, for nu står hun for alt hygge og sjov og ingen opdaragelse vh stine

Anmeld

1. maj 2013

grinny

StineW79 skriver:

Mormødre er bare gode! 

Tror min mor syntes det er meget feder at være mormor, end hun syntes det var at være mor, for nu står hun for alt hygge og sjov og ingen opdaragelse vh stine

Ja, de får nemlig al det sjove og kan aflevere tilbage igen  

Og tror også det er "sjovere" at følge sin datters graviditet 

Anmeld

1. maj 2013

BigHope13

Åh hvor skønt det bare det bedste at mærke glæden fra sine egne forældre og det betyder sikkert også vildt meget for hende at komme med til scanning

jeg skal også have min mor med til kønsscanning og Ihhh hvor hun snakker om det dagligt, og modtog i dag en sms om at nu var der kun 12dage til hun skulle ind og se prinsen eller prinsessen

pøj pøj i morgen regner med en update

Anmeld

1. maj 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Åh hvor skønt det bare det bedste at mærke glæden fra sine egne forældre og det betyder sikkert også vildt meget for hende at komme med til scanning

jeg skal også have min mor med til kønsscanning og Ihhh hvor hun snakker om det dagligt, og modtog i dag en sms om at nu var der kun 12dage til hun skulle ind og se prinsen eller prinsessen

pøj pøj i morgen regner med en update

Ja det er det, hun snakker også allerede om at hun glæder sig til at kunne tage sine børnebørn med i cirkus osv. hehe 

Hun har snakket rigtig meget om scanningen imorgen og fortalt folk om det. Hun skal selv til læge imorgen, men hun sagde at hvis ikke hun kunne nå at komme til læge villle hun bare aflyse tiden for nu skulle hun altså med til scanning  

Og kommer selvfølgelig med en update  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.