sko hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. maj 2013

LilleLene

Min søn bliver 11 mdr 9/5 og han går

Hvornår skal jeg købe sko til ham ? hvornår vil jeg få brug for det, skal jeg vente til det bliver sommer og så købe nogle sandaler eller ???

hvornår har i købt sko til jeres ?

og hvilke har i bedst erfaring med ? altså sko

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

Maja88

Altså hvis han går af sig selv så ville jeg købe sko nu.. ecco har gode sko til de små nybegyndere..

Ville også købe sandaler til sommervejret..

Min datter gik i marts og tror i den første måned hun havde prewalkers på og så skiftede vi til normal 

Anmeld

1. maj 2013

LilleLene

Maja88 skriver:

Altså hvis han går af sig selv så ville jeg købe sko nu.. ecco har gode sko til de små nybegyndere..

Ville også købe sandaler til sommervejret..

Min datter gik i marts og tror i den første måned hun havde prewalkers på og så skiftede vi til normal 

okay

altså den 10/5 har han gået i 1 måned... men tænker at han er jo ikke rigtig udenfor og gå endnu, så om man stadig kan vente lidt med sko ?

Anmeld

1. maj 2013

Maja88

LilleLene skriver:

okay

altså den 10/5 har han gået i 1 måned... men tænker at han er jo ikke rigtig udenfor og gå endnu, så om man stadig kan vente lidt med sko ?

Jeg ville give prewalkers på så.. de kan også bruges udenfor når i skal lidt us

Anmeld

1. maj 2013

Fenja09

LilleLene skriver:

Min søn bliver 11 mdr 9/5 og han går

Hvornår skal jeg købe sko til ham ? hvornår vil jeg få brug for det, skal jeg vente til det bliver sommer og så købe nogle sandaler eller ???

hvornår har i købt sko til jeres ?

og hvilke har i bedst erfaring med ? altså sko

Vores datter fik sine første prewalkers til hendes 1 års fødselsdag - så hvis jeres søn er begyndt at rejse sig og måske gå lidt rundt, så ville jeg investere i sådan et par - og til sommer kan i så se om han skal have et par sandaler at rende rundt i.

/Fenja

Anmeld

1. maj 2013

LilleLene

Maja88 skriver:

Jeg ville give prewalkers på så.. de kan også bruges udenfor når i skal lidt us

super,  tak

Anmeld

1. maj 2013

LilleLene

Fenja09 skriver:

Vores datter fik sine første prewalkers til hendes 1 års fødselsdag - så hvis jeres søn er begyndt at rejse sig og måske gå lidt rundt, så ville jeg investere i sådan et par - og til sommer kan i så se om han skal have et par sandaler at rende rundt i.

/Fenja

tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.