Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min side : Kaj og Kaj
Farens side : Kaj og Ole - Oldefar Povl som min dreng hedder til mellemnavn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bedsteforældre? Altså: Mormor, morfar, farmor, farfar?
Men de hedder i hvert fald Magdalene, Claus, Asmine og Oskar
sus82 skriver: Vi venter en dreng herhjemme og er helt blanke på navne, de navne vi har kigget på er fra vores bedsteforældres generation, men vi kunne godt bruge lidt mere inspiration - så hvad hedder jeres bedstefædre?
Vi venter en dreng herhjemme og er helt blanke på navne, de navne vi har kigget på er fra vores bedsteforældres generation, men vi kunne godt bruge lidt mere inspiration - så hvad hedder jeres bedstefædre?
Dem vil du ikke bruge mine bedsteforældre hed/hedder: Jonna & BentEmmy & GunnarOldeforældrene:Carl & AgnesAage & esther
Erik og Sven Åge .
Morfar: Hans Peter & farfar: Thomas. Min søn er opkaldt efter min farfar: Villads Thomas
Vh. Louise
Niels og Johan
Mine: estrid,Bengt, Marie, Anne-Kathrine, Erik.
Min mands: helga, Christian, esther, Harry
DAs mor skriver: Dem vil du ikke bruge mine bedsteforældre hed/hedder: Jonna & BentEmmy & GunnarOldeforældrene:Carl & AgnesAage & esther
Nah.. Drenge navnene er måske ikke liiiiige mig.. Men er vild med Agnes og Esther.. Vores datter sku ha heddet esther, hvis det ikke liiiiige var fordi vi hedder Vester til efternavn.. Og Esther Vester, det er sgu næsten synd..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128