Jeg skal giftes!

I mandags var manden på knæ, så nu er det en realitet!
Han kom hjem fra skole og havde købt roser

. Jeg sad i sofaen med vores datter! Han ligger sig på knæ og spørger om jeg vil giftes med ham! Bom! Blev helt flov og kunne næsten ikke kigge på ham. Han fik selvfølgelig et ja

Vi har allerede sat datoen, som bliver d. 24.05.2014. Det er min højtelskede morfars fødselsdag, som desværre døde i 2001. Jeg mistede også min mormor sidste år, som stod mig meget nær. Et kæmpe tab for mig og min familie. Min mor fik hendes alliancering og jeg har fået lov til at få lavet den til min vielsesring, hvilket betyder alt i verden for mig!
Det er en lidt hektisk periode for tiden. Kæresten er igang med sin bachelorgrad og jeg har lige to eksamener, som gerne skulle overstås inden termin d. 2 juli. Derefter står den på barnedåbsplanlægning, men mon ikke at der også bliver tid til lidt bryllupssnak!
Vi er begge studerende, så økonomien er ikke til slotsbryllup med det hele (hvilket heldigvis heller ikke er os) vi skal finde en måde, hvorpå vi kan skabe det perfekte bryllup for os med de midler vi nu engang har!
Er der mon nogen der kunne have lyst til at dele ud af deres erfaringer med lavbudgetsbryllupper

forslag modtages med kyshånd
Anmeld