Jeg skal giftes!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
10 svar
7 synes godt om
1. maj 2013

Lunae

Jeg skal giftes!

I mandags var manden på knæ, så nu er det en realitet!
Han kom hjem fra skole og havde købt roser. Jeg sad i sofaen med vores datter! Han ligger sig på knæ og spørger om jeg vil giftes med ham! Bom! Blev helt flov og kunne næsten ikke kigge på ham. Han fik selvfølgelig et ja

Vi har allerede sat datoen, som bliver d. 24.05.2014. Det er min højtelskede morfars fødselsdag, som desværre døde i 2001. Jeg mistede også min mormor sidste år, som stod mig meget nær. Et kæmpe tab for mig og min familie. Min mor fik hendes alliancering og jeg har fået lov til at få lavet den til min vielsesring, hvilket betyder alt i verden for mig!

Det er en lidt hektisk periode for tiden. Kæresten er igang med sin bachelorgrad og jeg har lige to eksamener, som gerne skulle overstås inden termin d. 2 juli. Derefter står den på barnedåbsplanlægning, men mon ikke at der også bliver tid til lidt bryllupssnak!

Vi er begge studerende, så økonomien er ikke til slotsbryllup med det hele (hvilket heldigvis heller ikke er os) vi skal finde en måde, hvorpå vi kan skabe det perfekte bryllup for os med de midler vi nu engang har!

Er der mon nogen der kunne have lyst til at dele ud af deres erfaringer med lavbudgetsbryllupper forslag modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

Loa

STORT tillykke!!

Anmeld

1. maj 2013

kriknu

Stort tillykke! 

Anmeld

1. maj 2013

AnneBJ

Stort tillykke!

Det kommer an på hvad lavbudget er jo Vi bliver ca. 75 til reception og knapt 50 til fest, vi har et budget på 60.000 for alt!

Jeg har en ubrugt brudekjole billigt til salg, hvis det var noget  

Anmeld

1. maj 2013

Lunae

AnneBJ skriver:

Stort tillykke!

Det kommer an på hvad lavbudget er jo Vi bliver ca. 75 til reception og knapt 50 til fest, vi har et budget på 60.000 for alt!

Jeg har en ubrugt brudekjole billigt til salg, hvis det var noget  

Vi har en forestilling om at kunne holde det for omkring 40.000 kr.

Der bliver inviteret mellem 50-70 mennesker alt afhængig af om der skal børn med. Det er vi ikke helt fast besluttet på endnu.

Vi skal vies i det fri om eftermiddagen, hvilket betyder at vi sparer receptionen væk.

Jeg håber på at kunne finde en, som kan sy min kjole, da jeg har en ide om hvordan den skal være, men ikke rigtig har set den nogen steder

Anmeld

1. maj 2013

Fuglemor

Lunae skriver:

Jeg skal giftes!

Han kom hjem fra skole og havde købt roser. Jeg sad i sofaen med vores datter! Han ligger sig på knæ og spørger om jeg vil giftes med ham! Bom! Blev helt flov og kunne næsten ikke kigge på ham. Han fik selvfølgelig et ja

Vi har allerede sat datoen, som bliver d. 24.05.2014. Det er min højtelskede morfars fødselsdag, som desværre døde i 2001. Jeg mistede også min mormor sidste år, som stod mig meget nær. Et kæmpe tab for mig og min familie. Min mor fik hendes alliancering og jeg har fået lov til at få lavet den til min vielsesring, hvilket betyder alt i verden for mig!

Det er en lidt hektisk periode for tiden. Kæresten er igang med sin bachelorgrad og jeg har lige to eksamener, som gerne skulle overstås inden termin d. 2 juli. Derefter står den på barnedåbsplanlægning, men mon ikke at der også bliver tid til lidt bryllupssnak!

Vi er begge studerende, så økonomien er ikke til slotsbryllup med det hele (hvilket heldigvis heller ikke er os) vi skal finde en måde, hvorpå vi kan skabe det perfekte bryllup for os med de midler vi nu engang har!

Er der mon nogen der kunne have lyst til at dele ud af deres erfaringer med lavbudgetsbryllupper forslag modtages med kyshånd

Vi bliver 69 og holder bryllup for ca 45000 kr. Skriv pb hvis du vil høre mere

Anmeld

1. maj 2013

bøllen

Lunae skriver:

Jeg skal giftes!

Stort tillykke 

vi holdte reception hjemme i haven , og inviterede vores nærmeste familie samt 1 hold venner ud at spise på god resturant om aftnen. 

Vi ønskede ikke noget stort, slet ikke os . Og ville ikke bruge så mange penge på det. Valgte at tage 14 dage til Frankrig bl.a Disney land med ungerne  3 uger efter brylluppet .

Anmeld

1. maj 2013

Lunae

bøllen skriver:

Stort tillykke 

vi holdte reception hjemme i haven , og inviterede vores nærmeste familie samt 1 hold venner ud at spise på god resturant om aftnen. 

Vi ønskede ikke noget stort, slet ikke os . Og ville ikke bruge så mange penge på det. Valgte at tage 14 dage til Frankrig bl.a Disney land med ungerne  3 uger efter brylluppet .

Årh det lyder også fint vi har desværre ikke mulighed for et havebryllup, men vi påtænker at leje et lokale, hvor vi selv kan arrangere mad osv.

Vi er egentlig heller ikke typerne på fest, men ingen af os har holdt fødselsdage da vi blev 18 og 25 og vi synes måske at dette kunne være en god anledning til endelig at holde noget og ikke altid bare være dem der kommer

Anmeld

1. maj 2013

_-Kathrine-_

Hvor dejligt!!
Stort tillykke

Anmeld

1. maj 2013

bøllen

Lunae skriver:

Årh det lyder også fint vi har desværre ikke mulighed for et havebryllup, men vi påtænker at leje et lokale, hvor vi selv kan arrangere mad osv.

Vi er egentlig heller ikke typerne på fest, men ingen af os har holdt fødselsdage da vi blev 18 og 25 og vi synes måske at dette kunne være en god anledning til endelig at holde noget og ikke altid bare være dem der kommer

Planen var ikke reception , men nogle mente vi skyldte en fest . Har aldrig brudt mig om at være centrum. 

Men det var super hyggeligt og ganske afslappet.

om aftenen valgte vi buffet , igen fordi det skulle være afslappet .

det var en helt igennem perfekt dag.

lyder også som en god plan , man kan jo komme langt for små midler. Evt handle selv og betale en kogekone. osv

igen tillykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.