Så er Bassen startet i Børnehave!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
8 svar
4 synes godt om
1. maj 2013

MorDk

Det er jo helt vildt! Jeg er mor til et Børnehavebarn!! Wauw! Tiden flyver afsted! Jeg kan slet ikke følge med... (Men det kan jeg aldrig når det omhandler ungerne sys jeg)

Bassen blev afl. kl.08.15 og som lovet kom vi (far, lillesøster og mor) over i vuggestuen (BLÅ stue) kl.09.30. Der tog vi alle imod de nye BLÅ børn (Tidligere ORANGE børn) og derefter gik alle de gamle BLÅ børn med deres mapper under armen og helt ned i Børnehavegruppen. Nu går Bassen på GUL stue ♥ Han er bare SÅ stolt! Han blev lidt ked af det da vi gik igen... men vi skulle ned og handle og købe gaver til ham, nu hvor han er blevet børnehavebarn. Har købt en masse Cars-legetøj til badekarret. Tror han bliver super glad! Glæder mig til at give ham gaverne når han kommer hjem

Andre hvis børn er startet i Børnehave idag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

Loa

Hvor dejligt

Min datter skulle teknisk set have været BH barn idag, da hun er 2 år og 10 måneder, men der er først plads i børnehaven til august. Så der starter hun.

Men det er helt vildt. Et BH barn allerede.... Troede kun det var gamle damer (og ens forældre) som siger "Gud hvor tiden bare flyver afsted!"

Anmeld

1. maj 2013

bøllen

MorDk skriver:

Det er jo helt vildt! Jeg er mor til et Børnehavebarn!! Wauw! Tiden flyver afsted! Jeg kan slet ikke følge med... (Men det kan jeg aldrig når det omhandler ungerne sys jeg)

Bassen blev afl. kl.08.15 og som lovet kom vi (far, lillesøster og mor) over i vuggestuen (BLÅ stue) kl.09.30. Der tog vi alle imod de nye BLÅ børn (Tidligere ORANGE børn) og derefter gik alle de gamle BLÅ børn med deres mapper under armen og helt ned i Børnehavegruppen. Nu går Bassen på GUL stue ♥ Han er bare SÅ stolt! Han blev lidt ked af det da vi gik igen... men vi skulle ned og handle og købe gaver til ham, nu hvor han er blevet børnehavebarn. Har købt en masse Cars-legetøj til badekarret. Tror han bliver super glad! Glæder mig til at give ham gaverne når han kommer hjem

Andre hvis børn er startet i Børnehave idag?

Tillykke med dit børnehavebarn.

håber han bliver rigtig glad for det..

jeg er lidt nysgerrig Cars legetøj til badekar , kan det uddybes  Her er vi jo også vild med Cars ... Så det lyder spændende.

Anmeld

1. maj 2013

MorDk

bøllen skriver:

Tillykke med dit børnehavebarn.

håber han bliver rigtig glad for det..

jeg er lidt nysgerrig Cars legetøj til badekar , kan det uddybes  Her er vi jo også vild med Cars ... Så det lyder spændende.

Her er den ene...

Anmeld

1. maj 2013

bøllen

MorDk skriver:

Her er den ene...

Takker den er ski sej  Viste ikke der findes så smart legetøj til badekaret. 

Anmeld

1. maj 2013

Koen.

Tillykke med dit børnehave barn han bliver da super glad for gavernr!

Her har vi haft et børnehave barn i en måned i morgen, det er hun ikke helt fan af men det kommer jo nok

Anmeld

1. maj 2013

MorDk

Tanja. skriver:

Tillykke med dit børnehave barn han bliver da super glad for gavernr!

Her har vi haft et børnehave barn i en måned i morgen, det er hun ikke helt fan af men det kommer jo nok

Hun er startet et helt nyt sted så? Hun skal nok liiige falde til?!

Bassen så en smule betuttet ud men han kender alle de voksne som også var i VS. De voksne følger stuerne... så de er nogenlunde de samme voksne fra de starter i VS til de skal starte i skole  Og de kender hele huset.

Anmeld

1. maj 2013

Koen.

MorDk skriver:

Hun er startet et helt nyt sted så? Hun skal nok liiige falde til?!

Bassen så en smule betuttet ud men han kender alle de voksne som også var i VS. De voksne følger stuerne... så de er nogenlunde de samme voksne fra de starter i VS til de skal starte i skole  Og de kender hele huset.

Ja hun kommer fra dp af og der har de længe været 3 børn kun så det erjo ret overvældende

Skønt, nu er vi mest til dp men lige det med at de oftest kender de fleste når de starter i bhv. Synes jeg er et kæmpe plus ved vg

Anmeld

1. maj 2013

MorDk

Tanja. skriver:

Ja hun kommer fra dp af og der har de længe været 3 børn kun så det erjo ret overvældende

Skønt, nu er vi mest til dp men lige det med at de oftest kender de fleste når de starter i bhv. Synes jeg er et kæmpe plus ved vg

Ja specielt i de intgr. inst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.