Tror alting er værre end det i virkeligheden er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. juni 2009

Dictes mor

Som Ka-ri-na sagde til mig i et tidligere indlæg, så skal man passe på med at tage sorgerne på forskud og ikke spekulere så meget over ting, som man endnu ikke ved noget om. Det har jeg prøvet at tage til mig, og det hjælper faktisk ret meget på humøret, og det gør det hele lettere. Sikke et godt råd
Jeg var jo som I ved ret nervøs for at skulle have taget æg ud, og det var slet ikke så slemt, som jeg troede. Ja det kunne selvfølgelig mærkes, og behageligt vil jeg nu heller ikke kalde det, men det gik bare fint. Lægen var så sød og forsigtig og han fandt syv æg istedet for de tre, vi havde fået at vide. Så jeg gik derfra et par timer senere med oprejst pande omend noget slingrende (var jo fuld som en allike af al den medicin).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2009

Klumpe-dumpe

Hvor dejligt at der var hele 7 æg 

Jeg Xér alt hvad jeg kan for jer!!!!

Trine

Anmeld

30. juni 2009

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

Som Ka-ri-na sagde til mig i et tidligere indlæg, så skal man passe på med at tage sorgerne på forskud og ikke spekulere så meget over ting, som man endnu ikke ved noget om. Det har jeg prøvet at tage til mig, og det hjælper faktisk ret meget på humøret, og det gør det hele lettere. Sikke et godt råd
Jeg var jo som I ved ret nervøs for at skulle have taget æg ud, og det var slet ikke så slemt, som jeg troede. Ja det kunne selvfølgelig mærkes, og behageligt vil jeg nu heller ikke kalde det, men det gik bare fint. Lægen var så sød og forsigtig og han fandt syv æg istedet for de tre, vi havde fået at vide. Så jeg gik derfra et par timer senere med oprejst pande omend noget slingrende (var jo fuld som en allike af al den medicin).

DET er jeg simpeltehn så GLAD for at høre søde!!!!!

Anmeld

30. juni 2009

Ida.

for jer!!

Anmeld

30. juni 2009

Bondepigen

idamaria83 skriver:

for jer!!

Gør jeg osse

Anmeld

30. juni 2009

TbCp

Fantastisk !!!

Anmeld

30. juni 2009

Karo

Dejligt at høre at det var en "god" oplevelse. Det er jo hårdt nok i forvejen med alle de hormoner, så det må være dejligt at kunne forlade hospitalet ved godt mod.

Håber virkeligt for jer at det lykkes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.