hvad mangler jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2013

AnthonsMor

DianaBaastrup skriver:

undskyld jeg lige hopper ind her, men hvad er det egentlig man bruger stofbleer til hvis man ikke bruger det som en ble, eller bruger i det som ble ? sorry mit måske dumme spørgsmål:O

Jeg bruger dem til at ligge på skulderen når jeg bøvser med Anthon og så tørre jeg hans mund hvis der løber mælk ved siden af og han gylper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

BigHope13

DianaBaastrup skriver:

undskyld jeg lige hopper ind her, men hvad er det egentlig man bruger stofbleer til hvis man ikke bruger det som en ble, eller bruger i det som ble ? sorry mit måske dumme spørgsmål:O

jeg tillader mig lige at svare på det så godt jeg kan, jeg havde nemlig selv samme spørgsmål inden jeg fik en masse veninder med så babyer, stofbleer bruges til at tørre op med, hvis baby skal op og bøvse er der mange som ligger en stofble på skulderen i tilfælde af gylp. Men ja kalder det selv en savle/gylpe klud da man bruger den til at tørre med.

og så der også mange som bruger den i pusle sitationer ligger den under numsen på baby, sådan så hvis der skulle ske uheld mens bleen er af.

hvis der er andre ting den bruges til må andre lige komme med input, det var lige det jeg kunne komme i tanke om hvad jeg har set den brugt til

Anmeld

1. maj 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

BigHope13 skriver:

jeg tillader mig lige at svare på det så godt jeg kan, jeg havde nemlig selv samme spørgsmål inden jeg fik en masse veninder med så babyer, stofbleer bruges til at tørre op med, hvis baby skal op og bøvse er der mange som ligger en stofble på skulderen i tilfælde af gylp. Men ja kalder det selv en savle/gylpe klud da man bruger den til at tørre med.

og så der også mange som bruger den i pusle sitationer ligger den under numsen på baby, sådan så hvis der skulle ske uheld mens bleen er af.

hvis der er andre ting den bruges til må andre lige komme med input, det var lige det jeg kunne komme i tanke om hvad jeg har set den brugt til

Her bruger vi dem til:

Gylpeklud

Ved amning til at dække lidt af med.

Ved pusling, under numsen.

Som spisesmæk i stedet for de alm. lange. De er geniale og nemme at få rene ved kogevask.

Til skygge i barnevognen om sommeren

Da vores søn var mindre, brugte vi dem også over de bare ben om sommeren, når han var gået kold i barnevognen på tur, da han har sart hud. 

Og så kan de jo bruges som bleer, hvis man synes 

Vi har omtrænt 50. Når de bliver for slidte, eller bliver for grimme ryger de ud, og vi køber nye. Tror vi har smidt 5 ud i 1 1/2 år 

Anmeld

1. maj 2013

Kofoed.

citere mig lige senere, så jeg husker at svare men hurtigt svar, du mangler MEGET i 50, der er tvillinger, de er som regel str 44, men den størrelse behøver man ikke rigtigt købe noget i.

Anmeld

1. maj 2013

Hullabullabulla

pcoramt skriver:

hej de damer..

jeg har lige været i gang med at rydde op i skufferne med babytøj, og har ikke rigtig et overblik over hvad jeg mangler at købe.. vi venter os tvillingedrenge til slutningen af september/starten af oktober

i får lige listen over hvad jeg har købt, alle råd er kærkomne

5 x kort body str. 56
3 x lang body str. 56
1 x lang body str 62
1 x kort body str 68
2 x lang body str 80
2 x langærmet trøje str 80
4 x savlsmæk
3 x buks str 56
1 x selebuks str 56
2 x sparkedragt str 56
2 x sparkedragt str 62
8 x stofbleer
2 x buksedragt str 56
1 flecedragt str 62
4 x strømper str 13-15
3 x strømper str 13-15
1 x stofbuks str 62
1 x langærmet T-shirt
1 x stofbuks str 68
3 x strømpebukse str 56-62
3 x strømpebuks str 68-74

Tøj i str 50! Natdragter med fødder har vi her brugt meget - det er nemt især når de er små.. Vi er lige gået til str 56 (8 uger gammel) og har 10 istr 50 og 8 i str 56 - 1 baby..

h og m's er okay billige mener det er 130 for 2 og ret store i str..

og ja MASSERE af stofbleer - vi bruger 4-8 om dagen (gylpebarn )

Anmeld

1. maj 2013

Mother-love

Altså jeg ville sige du skal købe neget meget mere.
For i starten gylper de meget skider igennem og den slags. Og når de er to så er det jo bare værre. Specielt bodyer ville jeg have mange af. Da Isabella var lille kunne hun nemt bruge min. 5 bodyer på en dag.

Og stof bleer i lange baner. Samt en mia. Hagesmækker hehe.

Du kan jo købe brugt så bliver det ikke så dyrt. Specielt i de helt små str. For de vokser hurtigt ud af dem.

Anmeld

1. maj 2013

L&V

pcoramt skriver:

hej de damer..

jeg har lige været i gang med at rydde op i skufferne med babytøj, og har ikke rigtig et overblik over hvad jeg mangler at købe.. vi venter os tvillingedrenge til slutningen af september/starten af oktober

i får lige listen over hvad jeg har købt, alle råd er kærkomne

5 x kort body str. 56
3 x lang body str. 56
1 x lang body str 62
1 x kort body str 68
2 x lang body str 80
2 x langærmet trøje str 80
4 x savlsmæk
3 x buks str 56
1 x selebuks str 56
2 x sparkedragt str 56
2 x sparkedragt str 62
8 x stofbleer
2 x buksedragt str 56
1 flecedragt str 62
4 x strømper str 13-15
3 x strømper str 13-15
1 x stofbuks str 62
1 x langærmet T-shirt
1 x stofbuks str 68
3 x strømpebukse str 56-62
3 x strømpebuks str 68-74

Mere af alt tænker jeg.. jeg har to 80l bedrollers med tøj fra str50-74 og jeg mangler stadig en del af de større størrelser.. Bodyer bliver der brugt mange af når de er helt små.. Natdragte tænker jeg os ville være ret praktisk.. Stofbleer i hobetal er et must.. Hva ska de sove i?? Huer?Savlesmækkerne vil være brugt inden 1time hvis du har en savler.. Ja jeg ville nok købe mere af alt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.