Hæmorider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej derude

jeg har valgt at være anonym da emnet er ret intimt. 

Jeg er gravid i 27. Uge og har nu været så uheldig at få en hæmoride. Er der nogen der har været i samme situation og evt kan fortælle lidt om hvor længe i havde den og hvad i fik mod det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hej derude

Jeg er gravid i 27. Uge og har nu været så uheldig at få en hæmoride. Er der nogen der har været i samme situation og evt kan fortælle lidt om hvor længe i havde den og hvad i fik mod det.

En hæmoride bliver kun behandlet hvis den VIRKELIG er en gene for dig, så så længe den ikke lukker for din endetarm vil de nok ikke gøre noget..

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

En hæmoride bliver kun behandlet hvis den VIRKELIG er en gene for dig, så så længe den ikke lukker for din endetarm vil de nok ikke gøre noget..

Nu var det ikke lige det mit spørgsmål lød på.  

Anmeld

1. maj 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Nu var det ikke lige det mit spørgsmål lød på.  

'Hvad i fik imod det' det svarer jeg på.. ingenting.. for de behandler dem ikke medmindre de er slemme..
JEg har selv en, og den har de ikke gjort noget ved..
Mener dog, at man kan få noget creme på apoteket imod det, ved bare ikke om det må bruges som gravid, sådan i forhold til om der er hormonforstyrrende stoffer i

Anmeld

1. maj 2013

Bb3031

Anonym skriver:

Hej derude

Der findes en creme, som du gerne må bruge som gravid. Du skal gå til din egen læge og få det på recept 

Anmeld

1. maj 2013

Anonym

Anonym skriver:

Hej derude

Jeg har både stikpiller til hvis den sidder indeni og salve hvis den sidder undefor så det er ikke rigtigt at de ikke bliver behandlet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.