Bækkenløsning - hvor er jeres smerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. april 2013

Clisolka

Godaften piger 

Jeg skal lige høre - hvor sidder jeres smerter ved bækkenløsning?

Jeg får nogle ordentlige stik i lysken, i min venstre balde og ned i låret ved gågang. Kan det evt. være en begyndende bækkenløsning?

Nogle dage er værre end andre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

L&V

Babymor2010 skriver:

Godaften piger 

Jeg får nogle ordentlige stik i lysken, i min venstre balde og ned i låret ved gågang. Kan det evt. være en begyndende bækkenløsning?

Det lyder mere som iskiastnerven..

Anmeld

30. april 2013

Clisolka

Månsson skriver:

Det lyder mere som iskiastnerven..

Jeg spurgte min fødselslæge i torsdags - hun mente det er ligamentsmerter, men det føles ikke som det  Jeg skal heldigvis en tur forbi jordemoderen i morgen, så må jeg lige høre hende ad også 

Anmeld

30. april 2013

L&V

Babymor2010 skriver:

Jeg spurgte min fødselslæge i torsdags - hun mente det er ligamentsmerter, men det føles ikke som det  Jeg skal heldigvis en tur forbi jordemoderen i morgen, så må jeg lige høre hende ad også 

Ka sige at jeg har det i alle tre led og hvis man trygger på skambenet gør det pisse ondt.. Det trækker over lænden.. ka ik rejse mig uden det jager i ben og lænd.. Det knager og brager når jeg vender mig og er os nærmest umuligt..

Men iskiastnerven sidder i ballerne og trækker ned i benet og gør ondt når man rejser sig og går

Anmeld

30. april 2013

DitteFisk

Godaften piger 

Min (forbandede) bækkenløsning startede med 'lænde'smerter, som nærmest sad i balderne.. da det blev værre var smerterne sådan fra haleben, 'ned under' og i lysken. Jeg kunne ligesom mærke hele bækkenet, og det gjorde ondt at gå og var endnu værre efter gåturene når jeg skulle rejse mig fra sofaen eller sengen.. Og ja, nogle dage var det værre end andre. 

Håber ikke for dig at det er begyndende bækkenløsning.

I så fald er mit klare råd at sove på glidelagen, så du ikke skal løfte bækkenet når du drejerdig om natten. Det var guld værd. 

Anmeld

30. april 2013

Clisolka

Månsson skriver:

Ka sige at jeg har det i alle tre led og hvis man trygger på skambenet gør det pisse ondt.. Det trækker over lænden.. ka ik rejse mig uden det jager i ben og lænd.. Det knager og brager når jeg vender mig og er os nærmest umuligt..

Men iskiastnerven sidder i ballerne og trækker ned i benet og gør ondt når man rejser sig og går

Okay, men det lyder ikke til at være iskiastnerven - ikke hvad jeg læste om, det kan jeg ikke genkende 

Anmeld

30. april 2013

L&V

Babymor2010 skriver:

Okay, men det lyder ikke til at være iskiastnerven - ikke hvad jeg læste om, det kan jeg ikke genkende 

Nej oki.. Så her jeg ik andre bud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.