Strømper til nyfødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.705 visninger
4 svar
1 synes godt om
30. april 2013

Anonym trådstarter

Nogen der har erfaring med hvilken str. strømper man bruger til nyfødte? Og hvornår man går en str op?

Min svigermor har nemlig købt et læs af strømper til os, alt fra str. 10/12, 11/13, 13/15, 16/18 og en del der ikke står str i, men jeg ved ikke hvad str. jeg skal pakke til sygehuset

Hvis jeg tager nogle med der er enten for små eller store kommer de vel til at genere bette manden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

Guldimaven

Da min søn var nyfødt havde han for store strømper på og tror ikke det generede ham.. Dog faldte de af konstant, så han var ofte uden strømper.. Han er dog også at sommerbarn.  Men pak da lidt i forskellige str så er du da dækket ind!

Anmeld

30. april 2013

Anonym trådstarter

Det kunne jeg selvfølgelig gøre

Jeg er så bange for at han har kæmpe fødder når han bliver født så han ikke når at få brugt de helt små søde strømper

Anmeld

30. april 2013

2babygirls

Nogen der har erfaring med hvilken str. strømper man bruger til nyfødte? Og hvornår man går en str op?

Min svigermor har nemlig købt et læs af strømper til os, alt fra str. 10/12, 11/13, 13/15, 16/18 og en del der ikke står str i, men jeg ved ikke hvad str. jeg skal pakke til sygehuset

Hvis jeg tager nogle med der er enten for små eller store kommer de vel til at genere bette manden?

Vi brugte 10/12 og det har passet til vores piger på ca 4 kg og 53/54 lang. De var endda lidt for store

Anmeld

30. april 2013

Troldemommi

Jeg brugte slet ikke strømper i den første tid til Johanne, vi brugte heldragter med fødder i, den mulighed har du også så er der ikke noget det sidder fast om de små bitte fusser 

monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.