Lugten af lort!.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
9 svar
6 synes godt om
30. april 2013

Maria-s

Ja.... Fåååårrrkk her lugter af lårt!!..... Bor på landet og det må jeg sige bliver manifesteret i dag  Jeg er i 9. Uge af min graviditet og har indtil videre været forskånet for al for slem kvalme. Men den lortelugt der.... Den tager fiskeriaftaleme livet af mig! Vores hår lugter af lort, vores tøj lugter af lort (i hvert for en gravid næse) og det tricker virkelig den kvalme der.... AAAARRRDDDRRR.

andee der også "nyder" at bo på landet disse dage?

god aften derude!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

Kløver

Jeg synes selv vi bor inde i byen, men her har vi også sporadisk lortelugt

Anmeld

30. april 2013

BigHope13

Maria-s skriver:

Ja.... Fåååårrrkk her lugter af lårt!!..... Bor på landet og det må jeg sige bliver manifesteret i dag  Jeg er i 9. Uge af min graviditet og har indtil videre været forskånet for al for slem kvalme. Men den lortelugt der.... Den tager fiskeriaftaleme livet af mig! Vores hår lugter af lort, vores tøj lugter af lort (i hvert for en gravid næse) og det tricker virkelig den kvalme der.... AAAARRRDDDRRR.

god aften derude!

Haha kender det alt for godt Pyha.
For omkring 2uger siden var mig og kæresten ude og køre og dumme gravide mig vælger at tage en dyb indånding lige efter vi kørt forbi en tyrestation hvor de kørte gylle ud
jeg havde bræk helt oppe i halsen og måtte pænt ud i marken og give mit tilskud til naturen
fy Føj Haha

Anmeld

30. april 2013

Maria-s

Maja84 skriver:

Jeg synes selv vi bor inde i byen, men her har vi også sporadisk lortelugt

Så er den også styg! tænk ikke en gang bilos kan tage den! Glæder mig til gyldetiden fader ud!

Anmeld

30. april 2013

Maria-s

BigHope13 skriver:

Haha kender det alt for godt Pyha.
For omkring 2uger siden var mig og kæresten ude og køre og dumme gravide mig vælger at tage en dyb indånding lige efter vi kørt forbi en tyrestation hvor de kørte gylle ud
jeg havde bræk helt oppe i halsen og måtte pænt ud i marken og give mit tilskud til naturen
fy Føj Haha

Haha ja undskyld men jeg kan lige forestille mig har selv gjort lignende med at snuse godt ind luge mens man passere en gyllevogn,  dog uden at ende i grøften 

Anmeld

30. april 2013

BigHope13

Maria-s skriver:

Haha ja undskyld men jeg kan lige forestille mig har selv gjort lignende med at snuse godt ind luge mens man passere en gyllevogn,  dog uden at ende i grøften 

Haha, jaa kæresten fik sig nogle ordenligt grin oven på den tur ihvertfald. følte mig ihvertfald ultra gravid lige der

Anmeld

30. april 2013

Isabella_mor

Maria-s skriver:

god aften derude!

hvad er fiskeriaftalen?? 

Anmeld

30. april 2013

Maria-s

Isabella_mor skriver:

hvad er fiskeriaftalen?? 

Hehe. Sorry det var i en tråd i går der var en der havde automatisk oversættelse på. Det korte er at det så endte som det "nye" bandeord. Og måske jeg bare er jyde med plat humor, men jeg synes sgu det var et meget sjovt bandeord hmmmmm måske bare mig

Anmeld

30. april 2013

Isabella_mor

Maria-s skriver:

Hehe. Sorry det var i en tråd i går der var en der havde automatisk oversættelse på. Det korte er at det så endte som det "nye" bandeord. Og måske jeg bare er jyde med plat humor, men jeg synes sgu det var et meget sjovt bandeord hmmmmm måske bare mig

hahahahaha.... okay det er sjovt..  

Anmeld

1. maj 2013

Kløver

Maria-s skriver:

Så er den også styg! tænk ikke en gang bilos kan tage den! Glæder mig til gyldetiden fader ud!

Bor i Fredericia i Jylland så bedøm selv, men ja synes så også noget lugter mere end andet, alt efter hvilken gylle der spredes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.