andre der er gået over tid? Jeg tilhører vist majgruppen nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. april 2013

Snehund

Jeg havde termin d. 20. April og skal sandsynligvis sættes i gang på torsdag :-( ikke lige det drømmer om.

Har været på hospitalet i dag og er lukket som en østers med lang livmoderhals.

Så mit aprilbarn bliver vist et majbarn- andre der er gået over tid? Nogen, der har udsigt til at blive sat i gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

MHB

Jeg havde termin d. 17 og har heller ikke fået banditten i armene endnu. Fik min første igangsættelseskapsel i går og er oppe på at have fået 4 nu uden nogen udsigt til at knægten vil ud. Jeg er 42+0 i morgen... 

Anmeld

30. april 2013

Snehund

MHB skriver:

Jeg havde termin d. 17 og har heller ikke fået banditten i armene endnu. Fik min første igangsættelseskapsel i går og er oppe på at have fået 4 nu uden nogen udsigt til at knægten vil ud. Jeg er 42+0 i morgen... 

Selvom jeg synes det er synd for dig og virkelig under dig at få festen i gang,  så er det simpelthen så rart at vide,  at man ikke er den eneste.

Jeg kender ikke nogen,  der har oplevet det samme og jeg kender altså ret mange,  der har børn. Så der er ikke rigtig nogen,  jeg kan få gode råd og "hands on" støtte hos i det virkelige liv. Håber du får en dejlig nat med tålelige veer! 

Anmeld

8. maj 2013

Baby2010/2013

Nu ved jeg ikke om, du har født, det håber jeg da  Men jeg havde termin d.29 april, men prinsessen nægter åbenbart at komme ud! Skal til undersøgelse imorgen, så håber der sker lidt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.