Nogen der har...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2013

Lusi

maryjane skriver:

Erfaring med Venlafaxin?

Er liiiige startet op på det (i søndags...)
Har det hjulpet jer? Jeg skal tage dem mod angst, synes det er slemt med de bivirkninger...Men HÅBER at det vender.

Jeg får dem mod dep.
Den første uges tid, havde jeg kronisk kvalme.
Jeg har så ikke nogle bivirkninger mere. Eller det ved jeg faktisk ikke rigtig, for nogle dage kan jeg slet ikke sætte to ord sammen
Jeg kan overhoved ikke koncentrere mig og vælter rundt i ordene, men om det er pga. pillerne, ved jeg så ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

Mother-love

Tauf skriver:

Super. På mine står der at de sluges hele... Men hvis det var aftalt med en læge så er det jo super:-)

Ja jeg ved godt at de normalt skal sluges hele.men når man konstant er svimmel og har så mange bivirkninger sagde lægen at så er der ikke så meget andet for end at dele dem.

Anmeld

1. maj 2013

maryjane

ditski skriver:

Hejsa
Min kæreste får det efter at have forsøgt med en masse andre og det er det her som han har det bedst de.
Man reagere jo forskelligt, men jeg læste om det dengang han startede på det, og jeg læste om mange som havde syntes det hjalp.
Dog har min kæreste nogle lidt ærgerligt og trælse bivirkninger men det er igen forskelligt fra person til person men også noget man næsten ikke kan undgå med sådan noget præparater

Spørg hvis der er noget så kan jeg forsøge at svare
Håber det hjælper dig på bedste vis

Tak

Anmeld

1. maj 2013

maryjane

Lusi skriver:

Jeg får dem mod dep.
Den første uges tid, havde jeg kronisk kvalme.
Jeg har så ikke nogle bivirkninger mere. Eller det ved jeg faktisk ikke rigtig, for nogle dage kan jeg slet ikke sætte to ord sammen
Jeg kan overhoved ikke koncentrere mig og vælter rundt i ordene, men om det er pga. pillerne, ved jeg så ikke.

Tak, ja håber det snart er bedre... Har bare hovedpine, kvalme, er svimmel af og til og noget mere træt... Tror dog hovedpinen aftager lidt.

Tak for svar.

Anmeld

1. maj 2013

maryjane

Tauf skriver:

Jeg får dem.. Jeg kan godt ha dage hvor jeg er svimmel. Han kun prøvet en gang hvor glemte dem. Fuck jeg havde det dårligt. Men om det var det eller fordi jeg havde haft en hård dag, dagen før. Hvilket altid er der efter jeg er svimmel. Altså når jeg har haft hårde dage.

Jeg har ikke noget problem med dem...

OK, mange tak for svar... Er godt nok svimmel her i dag. Håber det snart er nemmere..

Anmeld

1. maj 2013

maryjane

michelledam skriver:

Jeg fik dem imod smerter dvs højeste dosis imod smerter 150 mg. Bivirkningerne var rigtig slemme i starten og så gik det i sig selv igen. Jeg valgte jeg stoppe med dem fordi de giver voldsomme bivirkninger hvis man evt. Glemmer dem en dag. Eller som jeg f.eks havde 3 dage hvor jeg kastede alt op dvsmit medicin også og pga jeg ikke fik venlafaxinen fik jeg stærke muskelsmerter i hele kroppen og var svimmel i tre dage.
Jeg fandt så også ud af at det faktisk tager voldsomt lang tid at komme ud af igen isforhold til de fleste andre.
Jeg trappede ned meget langsomt ellers fik jeg bivirkningen at jeg var svimmel hele tiden så fra 150 mg så det sådan her ud

150- 75mg+37,5 mg 14 dage
75mg+37,5 - 75 mg 14 dage
75mg - 37,5 mg+18,75mg 14
37,5 mg+18,75 mg - 37,5 mg 14 dage
37,5 mg - 18,75 mg 14 dage
18,75 mg - 0 mg

Jeg var simpelthen nødtil at dele den kapsel med mindst mg man kunne få nemlig 37,5 mg

Det var noget frygteligt noget for det er sådan nogle bittesmå kugler.

Så jeg ville ikke anbefale dem. Men det er self ikke sikkert du får de problemer som jeg fik. Men jeg skal ihvertfald aldrig på dem igen det er helt sikkert.

Lyder ikke så rart. Men tak for svar...

Anmeld

1. maj 2013

Lusi

maryjane skriver:

Tak, ja håber det snart er bedre... Har bare hovedpine, kvalme, er svimmel af og til og noget mere træt... Tror dog hovedpinen aftager lidt.

Tak for svar.

Ja okay mere træt er jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.