Update herfra :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. april 2013

Lund18

Sikke tiden dog flyer afsted pt.

Er idag 27+3 og har været til lægesamtale da mit BMI er lige på den gyldne grænse. Men alt var fint, og lægen var tilfreds så jeg kan føde lige hvor jeg ønsker, og ikke som i første omgang hvor jeg var tvunget til Odense.

Jeg nyder tiden med en masser eniergi og overskud, har fået ordnet en masse ting. Bla. pudset vinduer ude og inde, ordnet haven, fået ryddet det sidste op i værkstedet som lige er blev isoleret, fået købt en del babyting som er blevet vasket og lagt på plads og tegningen til puslebrodet er tegnet så nu skal manden bare igang

Hverdagen går med skole, og forberedelse til eksamen sidst i juni, også barsel derefter. Det er vildt urealistisk at det er ved at være så tæt på. Og glæder mig til at se om supermanden vælger at ankomme på teminsdatoen, eller han trækker tiden lidt

Ville ikke så meget med dette indlæg... bare lidt info til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

L&V

Lund18 skriver:

Sikke tiden dog flyer afsted pt.

Er idag 27+3 og har været til lægesamtale da mit BMI er lige på den gyldne grænse. Men alt var fint, og lægen var tilfreds så jeg kan føde lige hvor jeg ønsker, og ikke som i første omgang hvor jeg var tvunget til Odense.

Jeg nyder tiden med en masser eniergi og overskud, har fået ordnet en masse ting. Bla. pudset vinduer ude og inde, ordnet haven, fået ryddet det sidste op i værkstedet som lige er blev isoleret, fået købt en del babyting som er blevet vasket og lagt på plads og tegningen til puslebrodet er tegnet så nu skal manden bare igang

Hverdagen går med skole, og forberedelse til eksamen sidst i juni, også barsel derefter. Det er vildt urealistisk at det er ved at være så tæt på. Og glæder mig til at se om supermanden vælger at ankomme på teminsdatoen, eller han trækker tiden lidt

Ville ikke så meget med dette indlæg... bare lidt info til jer

Med al den energi ku du så ik komme forbi her en dag

Anmeld

30. april 2013

Lund18

Månsson skriver:

Med al den energi ku du så ik komme forbi her en dag

Heheh, kunne jag da sagtens 

Tænker også bare det skal "udnyttes" så alt er på plads når/hvis energien forsvinder igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.