Nervøs for graviditeten 2 gang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. april 2013

Sahara82

Det er måske tidligt at tænke på ny graviditet, da vores søn kun er 7 uger, og det skal da heller ikke være lige nu, men kan ikke undgå at tænke på det alligevel.

Nu har jeg set hvad der kommer ud af en graviditet - et fuldstændig, fabelagtigt og fantastisk menneske, og fordi jeg nu ved det har jeg fået en lidt nervøs fornemmelse for at blive gravid 2 gang. Frygten for at miste er bare vokset og vokset. Er der andre der har haft det sådan? Hvis hvordan har I så tacklet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

Sahara82

Er jeg seriøst den eneste der har det sådan?

Anmeld

30. april 2013

Christina :-)

smsh skriver:

Er jeg seriøst den eneste der har det sådan?

Nu jeg gravid 2 gang og jeg er mere nervøs den her ganh ind 1 gang fordi jeg set  hvad der kommee ud a det nemlig et fatisk mennske

Anmeld

30. april 2013

gonefishing

smsh skriver:

Det er måske tidligt at tænke på ny graviditet, da vores søn kun er 7 uger, og det skal da heller ikke være lige nu, men kan ikke undgå at tænke på det alligevel.

Nu har jeg set hvad der kommer ud af en graviditet - et fuldstændig, fabelagtigt og fantastisk menneske, og fordi jeg nu ved det har jeg fået en lidt nervøs fornemmelse for at blive gravid 2 gang. Frygten for at miste er bare vokset og vokset. Er der andre der har haft det sådan? Hvis hvordan har I så tacklet det?

Jeg er gravid med nr to. Og er også lidt nervøs for om man kan elske begge børn lige meget. Syntes jo min datter er den bedste!!

Anmeld

30. april 2013

L&V

Jeg var mere nervøs første gang syntes jeg.. Nu har jeg prøvet både at få et barn og at miste og om 10uger kommer lillebror og gud hvor er jeg spændt på hvordan det er at ha to børn under to

Anmeld

30. april 2013

Sahara82

Håber bare, hvornår det end bliver, at det kommer til at gå godt. Har oplevet folk, tæt inde på livet, som har mistet, og det gør da bare for ondt. Krydser fingre, og tvinger mig selv til at holde op med at fokusere på det

Anmeld

30. april 2013

Clisolka

smsh skriver:

Jeg er gravid 2. gang - jeg syntes jeg har været meget mere nervøs denne gang, selvom jeg er blevet fulgt tæt med scanninger lige fra starten osv. 

Anmeld

30. april 2013

Sahara82

Babymor2010 skriver:

Jeg er gravid 2. gang - jeg syntes jeg har været meget mere nervøs denne gang, selvom jeg er blevet fulgt tæt med scanninger lige fra starten osv. 

Er der en grund til at du er blevet fulgt tæt?

Åh frygter bare hvis jeg en dag begynder at bløde. En tæt veninde af mig mistede i 12 uge, og det er jo ikke længere bare blod. Fosteret var der også. En lille dreng. Det er bare mit værste marridt. Pyha ved slet ikke om jeg tør blive gravid igen, men okay mon jeg ikke tør det på et tidspunkt. Når jeg er babyskruk nok

Anmeld

30. april 2013

Clisolka

Er der en grund til at du er blevet fulgt tæt?

Åh frygter bare hvis jeg en dag begynder at bløde. En tæt veninde af mig mistede i 12 uge, og det er jo ikke længere bare blod. Fosteret var der også. En lille dreng. Det er bare mit værste marridt. Pyha ved slet ikke om jeg tør blive gravid igen, men okay mon jeg ikke tør det på et tidspunkt. Når jeg er babyskruk nok

Ja, jeg har diabetes - første gang jeg blev scannet var 6+4, de skulle lige sikre sig at graviditeten forløb normalt inden opstart af min journal på Rigshospitalet og opstart af insulin  Ellers har jeg indtil videre fået NF- og MD-scanningerne som normalt, men jeg får 3 scanninger ekstra fordi de skal sikre sig at baby udvilker sig normalt og ikke tager for meget på 

Puuuh jeg frygtede godt nok også at miste, men jeg er begyndt at mærke lillebror hver dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.