skift af dagplejemor ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
LilleLene skriver:

hvor dejligt

jeg frygter bare hvis min søn nu ikke kan lide den nye, eller at jeg ikke kan

Kan jeg godt forstå du gør! Der er ikke noget værre end hvis kemien ikke dur. Men hvis du er nød til at flytte ham er du jo også nød til at tage chancen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

LilleLene

Team Putte skriver:

her mener jeg kl 6 er det tidligste.. Da jeg startede på mit arbejde var min chef fleksibel i forhold til jeg på det tidspunkt oz skulle med toget så mødte jeg en halv time senere og blev den halve time i den anden ende det var der ik nogen problemer i sålænge jeg havde mine timer på dagen

okay tak niller du gav lidt håb

Anmeld

30. april 2013

LilleLene

sommerbarn<3 skriver:

Kan jeg godt forstå du gør! Der er ikke noget værre end hvis kemien ikke dur. Men hvis du er nød til at flytte ham er du jo også nød til at tage chancen.

ja det er jo det

tak for svar

Anmeld

30. april 2013

Team Putte

LilleLene skriver:

okay tak niller du gav lidt håb

dejligt! Synes i den grad det ville være synd at flytte ham pga problemer der ik er opstået endnu.. Og som ingen ved overhoved kommer til at opstå.. I virker glade for hende og det er bare SÅ vigtigt!

Anmeld

30. april 2013

Mettefpigen

Åhh det er så træls..... Jeg står i samme situation, hvor jeg er flyttet fra eksen så bassen er i dp 7,5 km fra hvor jeg bor..... Kæmper til det sidste for at det skal gå..... For det tager også ca 2 timer at hente....

Anmeld

30. april 2013

LilleLene

Mettefpigen skriver:

Åhh det er så træls..... Jeg står i samme situation, hvor jeg er flyttet fra eksen så bassen er i dp 7,5 km fra hvor jeg bor..... Kæmper til det sidste for at det skal gå..... For det tager også ca 2 timer at hente....

det er bare super træls :/ skal du med offentlig transport så ? eller skal du også cykle ligesom jeg skal

Anmeld

30. april 2013

LilleLene

Team Putte skriver:

dejligt! Synes i den grad det ville være synd at flytte ham pga problemer der ik er opstået endnu.. Og som ingen ved overhoved kommer til at opstå.. I virker glade for hende og det er bare SÅ vigtigt!

ja men det er også træls hvis vi lige pludselig får noget begge to, og så det ikke kan passe med at få den bette afleveret

snakkede lige med hende da jeg hentede bumbum, og hun siger at der bliver nogle ledige nede i byen her til august tænke tænke, burde man skrive sig op... Hun kan også godt forstå det hvis vi bliver nødt til det

Anmeld

30. april 2013

Team Putte

LilleLene skriver:

ja men det er også træls hvis vi lige pludselig får noget begge to, og så det ikke kan passe med at få den bette afleveret

snakkede lige med hende da jeg hentede bumbum, og hun siger at der bliver nogle ledige nede i byen her til august tænke tænke, burde man skrive sig op... Hun kan også godt forstå det hvis vi bliver nødt til det

okay.. Ja jeg kan godt forstå det vil være nemmere.. her valgte vi den vs der lå længst væk fordi den er bedst.. for mig til det altid komme først  men man ved jo heller ik hvordan de andre0måske finder i et endnu bedre sted nede i byen

Anmeld

30. april 2013

Mettefpigen

LilleLene skriver:

L

det er bare super træls :/ skal du med offentlig transport så ? eller skal du også cykle ligesom jeg skal

Lige pt er det offentligt men skal til at cykle..... Skal bare lige træne op til at cykle 30km om dagen :-P

Anmeld

30. april 2013

LilleLene

Team Putte skriver:

okay.. Ja jeg kan godt forstå det vil være nemmere.. her valgte vi den vs der lå længst væk fordi den er bedst.. for mig til det altid komme først  men man ved jo heller ik hvordan de andre0måske finder i et endnu bedre sted nede i byen

men hvis det gør at jeg må sige nej til et job er det ikke optimalt

men tager heller ikke hvem som helst... Det skal stadig være en der tager ham op og hvor han må sidde på skødet og blive trøstet hvis han er ked af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.