Update: Hvordan vænner vi ham af med flaskerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
1 svar
2 synes godt om
30. april 2013

Masig

Jeg lovede vist nok at lave en update på min tråd om hvordan vi bedst kunne vænne vores dreng af med at skulle have flaske om natten...

https://www.baby.dk/debat/213957pi1/barnets-soevn/hvordan-vaenner-vi-ham-bedst-af-med-natflaskerne.aspx  

Første nat, natten til storebededag vågnede han én gang. Det tog ca ½ time at få ham til at sove igen, jeg måtte have ham op og trøste ham i gyngestolen, men efter ½ time sov han videre til næste morgen.

Anden nat vågnede han tre gange. Første gang tog det ca 10 min, anden gang tog det ca 2 min og tredje gang kunne vi bare give ham sutten og så vendte han sig om og sov videre. Jeg havde ham ikke oppe på noget tidspunkt.

Tredje nat vågnede han fire gange, men skulle bare have sutten hver gang og sov videre med det samme.

De sidste par nætter er han vågnet 1-2 gange, skal bare have sutten og sover så videre uden problemer.. Nogle gange kommer der et lille piv inde fra ham, men han finder åbenbart selv sutten og sover videre inden vi kommer ind til ham

Så nu får han aftensmad kl 17.30, lidt aftengrød kl 18, i seng kl 19 og får så først mad igen kl 7 næste morgen

Det er bare gået meget nemmere end forventet, han vænnede sig lynhurtigt til ikke at skulle have flasken, så kan da godt ærgre mig lidt over vi ikke tog kampen noget tidligere hehe... Men nu får vi da masser af søvn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

dejligt at høre at det er gået så godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.