Gratis foredrag i "Smertefri Fødsel"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. april 2013

Tulle28

http://www.smertefrifoedsel.dk/467/gratis-foredrag -fødselsforberedelse-hos-smertefri-fødse l

Jeg gik selv på intensivkurset og havde en så absolut smertefri fødsel!

Gratis foredrag til alle dem, der synes det lyder for godt til at være sandt (og dem er der nok en del af)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

Frejsmor

Øv bøv, det i København ligger på et tidspunkt jeg ikke kan desværre..  Ville ellers gerne have været med, sys bestemt ikke min første fødsel var smertefri hehe..

Jeg har dog heller ingen forventning om en smertefri fødsel her anden gang, forelæsning eller ej, men det er altid rart med lidt ekstra redskaber til at arbejde med veerne og smerten..

Anmeld

30. april 2013

Tulle28

Frejsmor skriver:

Øv bøv, det i København ligger på et tidspunkt jeg ikke kan desværre..  Ville ellers gerne have været med, sys bestemt ikke min første fødsel var smertefri hehe..

Jeg har dog heller ingen forventning om en smertefri fødsel her anden gang, forelæsning eller ej, men det er altid rart med lidt ekstra redskaber til at arbejde med veerne og smerten..

Lige præcis, det er jo meget individuelt, hvordan man oplever veerne, men man er i grove træk forberedt på, hvad der kommer... Øv at du ikke har mulighed for at deltage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.