Hej alle sammen...
melder mig på banen...
jeg hedder maria, er 37 år, har 3 børn og venter nr 4.... Er farmor til en dejlig dreng på 4 mdr.
mine andre unger er alle drenge på hhv 19, 16 og 4
lille fisen jeg venter er sat til at komme den 12.7 og jeg håber at man på fredag til scanning kan se hvad det bliver....
Jeg har ikk vidst så længe (ca 3uger) at jeg var gravid... Mange spørger hvordan kan man ikk vide det, måner det er 4 gang......
tja.. Det er jo en lang historie, skal prøve at gøre den kort..
sidste år fik jeg sat en hormon spiral op.. I Nov fortalte hjem manden at jeg ville skilles... Var ked af at føle mig ensom i vores forhold... Jeg var så ikke klar over at min spiral var faldet ud... nu var jeg fri af forhold, og ville gerne gøre hvad jeg ville og leve livet, om ikk andet så de dage hvor jeg ikke havde vores fælles barn (7/7 ordning) -og leve livet har jeg gjort.....
jeg har i forbindelse med en kronisk sygdom gået til kontrol på riget, tabt mig (13kg fra aug til april) seneste vejning var 7 dage før det gik op for mig at jeg var gravid, der havde jeg tabt yderligere 800 g, til trods for at jeg lige var kommet hjem fra all inclusive ferie i Egypten.
Jeg passer stadig alt mit tøj, og har slet ikke tænkt tanken at jeg da var gravid....
en mandag var jeg til læge, ja Maria; du er gravid
Tirsdag, til gu for scanning, du er 25 uger henne- jeg tud brølede... For jeg skulle jo ikk ha flere børn...
Onsdag til gennemscanning... Der var jeg så 28 uger henne...
Pu ha... Jeg syns det var svært... Jeg går fra på job den 17.5 ( den dag min søn fylder 5) og jeg havde kun 12 uger til ar få samlet ALT!!
Panikken bredte sig, men gode kollegaer, min chef, og ikk mindst mine veninder var bakket op....
Så lige nu er panikken vendt til glæde... Og det bliver rart at se hvilken hårfør fis som bor derinde :-)
det var lidt om mig ;-) i skal være velkommen til at spørge løs :-)