Kvalme igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. april 2013

Anonym trådstarter

Får man kvalme hver gang man er gravid? Hvorfor er der nogen der ikke får kvalme? Kan væske og vitamin piller lindre kvalme?  Har tidligee været gravid og var syg frem til fødslen. Min mand har nu meddelt at han gerne vil have et barn mere. Tanken om selve barnet er dejligt,men graviditeten.......  Jeg har sagt at jeg vil overveje det,men jeg vil ikke kunne håndtere den kvalme igen,så hvad hvis jeg bliver syg igen. Hvad gør jeg så? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Får man kvalme hver gang man er gravid? Hvorfor er der nogen der ikke får kvalme? Kan væske og vitamin piller lindre kvalme?  Har tidligee været gravid og var syg frem til fødslen. Min mand har nu meddelt at han gerne vil have et barn mere. Tanken om selve barnet er dejligt,men graviditeten.......  Jeg har sagt at jeg vil overveje det,men jeg vil ikke kunne håndtere den kvalme igen,så hvad hvis jeg bliver syg igen. Hvad gør jeg så? 

Ingen graviditeter er ens så måske er du heldig at slippe for kvalme næste gang

Ellers findes der kvalmestillende medicin som lægen kan give hvis det er meget slemt..

Anmeld

30. april 2013

Aabye

Første gang led jeg også af den vildeste kvalme.. 
2 gang havde jeg INGEN symptomer på graviditet.. Altså ingen kvame, opkastninger, ømme bryster what ever... Det eneste der generede mig var min bækkenløsning.. 

Anmeld

30. april 2013

Louise Jørgensen

Det kan jeg godt sætte mig ind i. Jeg er i 18 uge og grundet diverse gener/slemt! Overvejer jeg da også om jeg nogensinde har lyst til at gennem det igen.

Det er åbenbart noget af en præstation at "ruge" en baby

Anmeld

30. april 2013

HoltSchmidt

1. graviditet døjede jeg med kvalme og opkast gennem hele graviditeten 

2. graviditet har jeg haft kvalme og opkast indtil jeg for 2 uger siden blev sygemeldt pga plukveer...

Anmeld

30. april 2013

LinLin

Jeg har været gravid fire gange og har ikke haft kvalme nogen af gangene....

Anmeld

30. april 2013

Clisolka

Jeg har været gravid 3 gange - den første gang var slem, men ingen opkast  De sidste 2 gange har jeg stort set ingen kvalme haft.... 

Anmeld

1. maj 2013

NoahMin

Anonym skriver:

Min første Graviditet var jeg syg fra start til slut.. og denne gange har jeg haft 5 dage med kvalme kun og så her til sidst fordi der bare ikke er mere plads så Graviditeter er helt forskellige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.