Fra babyautostol til næste stol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2013

spj

Masig skriver:

Her var han vist 8,5 mdr... Han sad bare elendigt i babystolen...

Tak for svar. Så er vi ikke helt gal på den. Dejligt lige at høre fra andre der har rykket deres op i nr. 2 stol tidligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

lycly

Min datter var 9 mdr. Der synes jeg ikke hun så ud til at sidde godt i baby autostolen

Anmeld

30. april 2013

spj

LuLy skriver:

Min datter var 9 mdr. Der synes jeg ikke hun så ud til at sidde godt i baby autostolen

Nej, det er jo synd for dem hvis de sidder helt krøllet sammen og mast.

Anmeld

30. april 2013

Team Putte

spj skriver:

Hvor gammel var jeres barn da i skiftede fra babyautostol til den næste?

Vores datter var omkring et år da hun kom op i nummer 2 stol.
Vores søn er næsten 8 måneder og har siddet meget klemt i sin baby stol siden han var 6 måneder. Han er 74-77 cm og vejer 10 kg nu.
Kan han godt komme op i en større autostol om 1-2 måneder?

Vi har ikke selv bil, så køre derfor ikke særlig meget. Men vi skal en uge til Jylland i sommerferien hvor han vil være ca. 10 måneder og tænker lidt om han ikke skal have en større stol at sidde i til den tid, når vi skal på en længere køretur. Tænker at de ikke er så behageligt at sidde mast/krøllet sammen i 3-4 timer. Men er han stor nok til næste stol?

her har vi lige skiftet få dage efter hun blev 10 mdr de skal bare være min 9 mdr, tveje 9 kg og sidde stabile 

Anmeld

30. april 2013

raca

jeg ville priotere at det var en stol der kunne ligges ret meget ned også være bagudvendt..

også flytte ham.

Anmeld

30. april 2013

spj

Team Putte skriver:

her har vi lige skiftet få dage efter hun blev 10 mdr de skal bare være min 9 mdr, tveje 9 kg og sidde stabile 

Tror også det er deromkring de fleste skifter. Vi har bare en kæmpe unge det har siddet mast siden han nærmest var 5 måneder

Anmeld

30. april 2013

spj

raca skriver:

jeg ville priotere at det var en stol der kunne ligges ret meget ned også være bagudvendt..

også flytte ham.

Kan godt se at det vil være bedst, men planen var lidt at han skulle arve storesøsters stol, når hun skal have en større. Men hun er ikke helt vokset ud af den endnu, så når vi skal den uge på ferie har vi lånt en stol til ham.
Vi har ikke selv bil, så det er kun meget få gange vi køre om året, så går ikke lige ud og køber en ny stol til ham.

Anmeld

30. april 2013

Team Putte

spj skriver:

Tror også det er deromkring de fleste skifter. Vi har bare en kæmpe unge det har siddet mast siden han nærmest var 5 måneder

Der er virkelig oz stor forskel på hvor store de mindste autostole er.. tøseh vores er ret stor! hun kan stadig sidde i den men er begyndt at kede sig når hun sidder den vej.. derfor skiftede vi

Anmeld

30. april 2013

raca

spj skriver:

Kan godt se at det vil være bedst, men planen var lidt at han skulle arve storesøsters stol, når hun skal have en større. Men hun er ikke helt vokset ud af den endnu, så når vi skal den uge på ferie har vi lånt en stol til ham.
Vi har ikke selv bil, så det er kun meget få gange vi køre om året, så går ikke lige ud og køber en ny stol til ham.

når han er så lille er han nakke slet ikke stærk nok til at holde det forholdsvis store hovde hvis i skulle køre galt,

så ved et sammenstød ville han i bedste fald få piskesmel, når han sidder forudvendt

Anmeld

30. april 2013

spj

Team Putte skriver:

Der er virkelig oz stor forskel på hvor store de mindste autostole er.. tøseh vores er ret stor! hun kan stadig sidde i den men er begyndt at kede sig når hun sidder den vej.. derfor skiftede vi

Ja, det er der helt sikkert. Tror ikke vores er en af de største.

Det må altså også bare være for kedeligt at sidde med hovedet ind i et sæde. De er jo ret nysgerrige og vil gerne følge med når de når den alder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.